House DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

fb2035

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
15
Hallo,

Ik ben van plan om tijdens mijn vakantie de serie House te gaan kijken. Ik heb de afleveringen al gedownload. Vroeger voegde ik eerst de ondertiteling toe bij het AVI-bestand en dan pas brandde ik het. Dit duurde erg lang: ondertiteling eronder zetten duurde 45 minuten en het branden zelf ook zoiets. Heeft iemand geen snellere manier om ondertitelingen bij deze bestanden toe te voegen?
 
Als je weet hoe je films moet downloaden, download dan het Programma ConvertXtodvd, heel erg simpel je voegt film toe, (de film en de ondertiteling moeten de zelfde naam hebben + ze moeten in de zelfde map zitten (aan de trail versie heb je niks, omdat er een watermerk in beeld komt)

zeg maar als het gelukt is

Converteren naar Avi duurt ongeveer 3 kwartier bij mij en daarna nog branden kost ook zoiets. (convertXtodvd kan ook branden)

mvg
 
Laatst bewerkt:
Als je weet hoe je films moet downloaden, download dan het Programma ConvertXtodvd, heel erg simpel je voegt film toe, (de film en de ondertiteling moeten de zelfde naam hebben + ze moeten in de zelfde map zitten (aan de trail versie heb je niks, omdat er een watermerk in beeld komt)

zeg maar als het gelukt is

Converteren naar Avi duurt ongeveer 3 kwartier bij mij en daarna nog branden kost ook zoiets. (convertXtodvd kan ook branden)

mvg

Als je weet hoe je films moet downloaden, download dan het Programma ConvertXtodvd, heel erg simpel je voegt film toe, (de film en de ondertiteling moeten de zelfde naam hebben + ze moeten in de zelfde map zitten (aan de trail versie heb je niks, omdat er een watermerk in beeld komt)

zeg maar als het gelukt is

Converteren naar Avi duurt ongeveer 3 kwartier bij mij en daarna nog branden kost ook zoiets. (convertXtodvd kan ook branden)

mvg


Tomtom, bedankt voor je suggestie, maar dat kost me heel veel tijd! Als ik 4 afleveringen zet op 1 DVD dan ben ik nog heel lang bezig toch?
 
Laatst bewerkt:
nee je kan meerdere avi op dvd zetten met ConvertXtodvd
 
waar ga je ze op bekijken op dvdspeler of laptop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan