Slome Internet verbining... Ineens!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nortonator

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
79
Hoi

Ik heb sinds vandaag ineens een slome internet verbining als ik op een streaming site een film/filmpje wil kijken moet ik 5 minuten w8en totdat 10% gebufferd is. Normaal gesproken kon ik de film kijken tijdens het bufferen (als je snapt wat ik bedoel).

Waardoor kan dit komen?
 
S.v.p. wat meer info. Welke provider, wat is langzaam, alleen browsen, of ook downloaden, geef eens een snelheidsindicatie, is er kans op spyware invloeden, heb je meerdere computers in een netwerk, etc.
 
S.v.p. wat meer info. Welke provider, wat is langzaam, alleen browsen, of ook downloaden, geef eens een snelheidsindicatie, is er kans op spyware invloeden, heb je meerdere computers in een netwerk, etc.

Ik heb casema internet (kabel)
Alles is langzaam een simpel liedje donwloaden duurt 45 minuten :s?

Als ik op een vraag wil reageren duurt het 10 seconden voordat ik mijn bericht kan typen.

@ ibiza

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 16.9 KByte/sec
(=135 kbps)

Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 78.2 KByte/sec
(=626 kbps)

Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar Gegevens opgeslagen ? 81.0 Conn/min
Ping test Nederland

Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar Gegevens opgeslagen ? 12.0 ms

Zit ik op of onder het gemiddelde?

Op mijn laptop maak ik gebruik man draadloos internet en op de computer dmv lanverbinding.
De tests zijn van de computer.
 
Laatst bewerkt:
welk abonnement heb je ,is er een download limiet op
je zit op de snelheid van smallband
 
welk abonnement heb je ,is er een download limiet op
je zit op de snelheid van smallband

nej er zit geen download limiet op, eerst had ik altijd vreselijk snelle internet verbinding.
een liedje downloaden duurde altijd maar 1 minuut.

Wat bedoel je met, welk abonnement?
 
Bij sommige abbo's heb je een limiet. Kom je daar overheen dan wordt je teruggeschroefd in snelheid.

Staat er niet iets over een storing op de website van Casema of onderhoud of zoiets.

Je kunt proberen je kabelmodem te resetten (eventueel je router)

Stroom eraf....30 tellen wachten....stroom er weer op en pc opnieuw starten
 
Bij sommige abbo's heb je een limiet. Kom je daar overheen dan wordt je teruggeschroefd in snelheid.

Staat er niet iets over een storing op de website van Casema of onderhoud of zoiets.

Je kunt proberen je kabelmodem te resetten (eventueel je router)

Stroom eraf....30 tellen wachten....stroom er weer op en pc opnieuw starten
nej zo een limiet hebben wij niet
 
Het probleem is gewoon ineens opgelost, vanuit zichzelf ...

mischien dat ik dan tog zo een abbonement heb ? :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan