Uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martin70

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Berichten
59
Beste allen,
Heb een paar leuke filmpjes welke in aan een beperkte groep mensen wil laten zien.
Op Youtube kun je mailadressen vermelden van mensen welke ik toegang wil geven.
Heb de "help" van Youtube bestudeerd doch kan er niet uit komen!
Verder: men moet je de film eerst in een bepaalde extentie zetten voordat Youtube deze "pakt".
Met een Canon MV 590-camera opgenomen.
Met welk (gratis) programma is dit eenvoudig te doen.
Ben een senior (zie naam) en vat e.e.a. niet meer zo goed!

Wie kan me adviseren??

B.v.d.
 
Laatst bewerkt:
Soort videobestand: het is het beste om een filmpje te sturen dat niet al te groot is, in een formaat dat de meeste mensen kunnen afspelen. Bijvoorbeeld een WMV bestand. Zit er bij de camera een programma om video te monteren? Anders kun je Windows Movie Maker proberen. Dat zit standaard op Windows computers (als je een Windows machine hebt dus...) . In Movie Maker kun je gemakkelijk video's importeren en monteren. Daarna is het op te slaan/ te publiceren als een WMV.

Voor het rondsturen van een video is Mediafire handiger dan YouTube. Er is geen registratie nodig, en de mensen waar je de video naartoe stuurt hebben ook geen account nodig. Het werkt zo:

- Ga naar www.mediafire.com
- Klik op Bladeren.
- Zoek het videobestand op de computer (max.100 MB)
- Klik op Openen.
- Klik op Upload File to MediaFire.
- De video wordt geupload.
- Klik op het tabblad Email.
- Vul je email adres in.
- Vul de emailadressen in waar de video naartoe gaat. Je kan meerdere adressen invullen, met een komma ertussen.
- Send Link.
- De ontvangers krijgen een link, als ze daarop klikken kunnen ze de video zien.

Succes!
 
Bedankt fritzi; het werkte meteen.
Voor conrole heb ik ook mezelf als mailadres opgegeven.
Klasse!!
M
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan