fonts toevoegen aan photoshop CS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

luciene

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Berichten
18
Hallo daar,

Zit weer met een probleem. Daar mijn pc helemaal vast was gelopen en er een monteur aan te pas is moeten komen heb ik nu weer een heel lege computer. Letterlijk en figuurlijk. Ik was vergeten te zeggen dat hij mijn favorieten moest bewaren. Dus allerlei zaken, jaren opgebouwd, pleitheine!! Maar goed daar kunnen jullie me waarschijnlijk niet bij helpen.

Photoshop heeft hij er natuurlijk wel weer op gezet maar er zat eerst het lettertype VivaldiD in en dat had ik er zelf een tijd geleden opgezet. Maar al sla je me dood dat ik nog weet hoe ik dat gedaan heb.

Dus: weet iemand mij uit te leggen hoe ik dat ook al weer doe? Fonts toevoegen aan photoshop....

Hoop dat er net zo snel iemand reageert als bij mijn vorige vraag

Alvast bedankt!!!! ;)
 
De font zet je gewoon in de fonds onder windows ( C:\WINDOWS\Fonts) dan kun je het in ieder programma gebruiken.
 
Ga naar de Windows map en ga op de map Fonts staan.
Dan linksboven bij Bestand, staat Nieuw lettertype installeren.
Ga dan naar het font wat je wilt installeren.

Als het goed is, moet dit nu ook in Photoshop staan.
 
Jongens hartstikke bedankt. Het lukte prima. Ik had Vivaldi al in een fontmap staan dacht ik dat dat was niet de fontmap van windows. Simpel dus maar je moet het maar ff weten.
Nogmaals bedankt!! :thumb:
 
Jongens hartstikke bedankt. Het lukte prima. Ik had Vivaldi al in een fontmap staan dacht ik dat dat was niet de fontmap van windows. Simpel dus maar je moet het maar ff weten.
Nogmaals bedankt!! :thumb:

kijk uit zet het niet in de fonds van Windows.
Dan wordt de pc traag en heb je dadelijk weer een probleem.
Je kan ze in een TFT programma zetten, of openen klein zetten en dan vind je hem ook terug in je programma waar je mee werkt.
gr Appartementje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan