Film op DVD zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

noobiej

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Berichten
132
weet iemand mss hoe ik films sneller op DVD kan zetten? bij mij duurt het nu ongeveer 2u vooralleer een film met ondertitels op dvd staat... of is dit de normale snelheid?
en wat zijn goede instellingen voor de ondertitels? (lettertype, groote,...) :)

alvast bedankt :thumb:
 
-welk programma gebruik je?

-Vaak zijn er ook torrents die hem al in dvd formaat hebben gezet, dus kijk daar naar

-Je moet downloaden van private trackers, die hebben meestal retail dvd (kant en klare dvd, die je alleen nog maar moet branden)

-Het komt zeker 2 uur omdat, je eerst van avi naar dvd formaat doet en dan branden? Dat kost meestal 2 uurtjes. Maar als die al in dvd formaat was duurt branden veel korter inderdaad, gebruik is nero. Je weet hoe je films download dus je kan ook aan nero komen

mvg

Retail dvd = hoe die in de winkel ligt
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik meerdere programma's om 1 film op dvd te zetten... srt2sup om de ondertitels bij de film te zetten en ConvertXtoDVD om de film op DVD te zetten...
maar kan ik dit niet doen met 1 programma?
(het is al een tijdje geleden dat ik nog een film met ondertitels op DVD heb gezet, maar ik heb er hier nog enkele staan op externe HDD en ik weet eigelijk niet meer goed hoe ik die 2 programma's moet gebruiken) :) daarom zou ik graag een programma hebben met welke ik alles kan doen en dus geen meerdere programma's meer nodig zou hebben. :)
 
noobiej,

Je kunt met ConvertXtoDVD ook de ondertitels in voegen, dus met 1 programma.
Ik dacht dat er op de site van Convert ook een uitleg staat, weet het niet zeker.

Suc6,
 
met convertxtodvd kan je inderdaad ondertitel erbij zetten (doe ik zelf ook)

je moet de film en de ondertitelbestand in dezelfdde map hebben en ze moeten precies dezelfde naam hebben

mvg
 
kj, kga me daar dit weekend nog eens mee bezig houden, maar weet iemand ook nog hoe ik slimline dvd covers kan maken/vinden?
 
wat bedoel je met slimline
zijn dat in formaat van cd covers?
want dan heb ik wel wat
mvg
 
heb ik, en dan via mag-niet.cc de covers downloaden. maar die covers trekken dan toch op nix...
en mag-niet.cc werkt trouwens niet bij mij. (ofwel is er ix aan hun site. maar als ik een film kies, en dan op front klik, kom ik op een pagina waar normaal de covers staat. maar dan komt er gewoon in de balk onderaan klaar, maar blijft het een wit scherm...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee de covers kan je bewerken met paint
doe je deel eraf knippen, zodat je alleen de voorkant overhoud bijvoorbeeld
en dan opslaan,
en dan doe je hetzelfde daarna maar nu met de achterkant
 
en wat doe je dan met het stuk dat op de zijkant van de cover komt? zodat je deze ook nog goed kan lezen?
 
al upload je ff die cover of zegt welke je wilt zal ik ff snel voor je doen

mvg
 
hier heb je ze: de voorkant en achterkant
ff opslaan, en dan invoegen bij coverxp
Ik weet niet in wat jij de voorkant en achterkant stopt
ik bedoel in DVD of een CD hoesje
Als je in cd hoesje doet, doe je zo:
ga naar coverxp
bovenaan staat Cover Templates, en kies dan bij voorkant: audio cd front
en bij de andere kant audio cd back



 
kj, thx. maar hoe maak je nu de zijkant van die dvd hoes? zodat je kan lezen als die in je kast zit welke dvd het is?
 
is heel moeilijk ik doe zelf ook niet , zelf schrijf ik het gewoon op,

mvg
 
kj, bedankt :). maar kvind het wel raar dat cdcovers.cc hier niet goed werkt...
 
ja ik vind het zelf ook erg raar, dat je eerst moet bewerken met paint (stuk eraf snijden,)
maar waarschijnlijk wee je nog niet hoe het werkt tog?

filmpje maken lukt niet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan