dvd op usb zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkandries

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Berichten
190
weet iemand hoe je een gekochte dvd op een usb kan opslaan ?
wat ik heb een labtop zonder cd ingang dus moet het op een usb
 
Het kan misschien met een DVD-Speler met USB-aansluiting maar at weet ik niet zeker.
Verder wel lastig dat je geen DVD-ROM speler in je laptop hebt.:confused:
 
zeker maar kan ik niet de dvd in een andere pc stoppen en dan op slaan op een usb ?
 
Ja dat zou moeten kunnen, mits je de DVD rip naar ISO. Daarnaast zal de USB stick als NTFS geformateerd moeten zijn(Weet niet zeker of dat kan). FAT kan maar bestanden van 2GB maximale grote aan en FAT32 maximaal 4GB aan grote.
 
Jazeker, dat is een optie.
Tenminste, wat ga je er dan mee doen als ik vragen mag?:eek:
 
Hou er rekening mee, dat een geripte DVD iets van 4GB groot is of groter als het een Dual-layer DVD is.
 
4 gb lukt wel groter niet maar oke :thumb:
kan iemand een iets makkelijker hand lijding geven hoe het precies moet want nu snap ik er nog niet heel veel van maar wel allemaal al bedankt voor jullie hulp
 
Zoals eerder al gevraagd, wat wil je er dan mee gaan doen?
En is het een iso bestand?
Of is het iets als Video_TS of Audio_TS?
 
nou ik wil het op me laptop zetten via een usb en wil het kunnen afspelen dat is alles:D
 
Een Externeschijf nemen kun je meer op kwijt. Als je een DVD afspeel programma installeerd, kun je ISO via een virtuele speler af laten spelen. Gebruik je gewoon VIDEO_TS, dan kun je gewoon via het afpeel programma de map aanwijzen.
 
Je kan er een ISO van laten maken met DVD Decrypter. Even met Google voor het programma zoeken. Tijdens het maken van de ISo, kun je de locatie aan geven, waar je deze wil laten opslaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan