cover van plaat aan mp3 bestand koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

floofabi

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
6
Ik wil aan mijn mp3 bestanden de plaat/cd cover van desbetreffende artist plakken.
Ik ga er vanuit dat je daar een speciaal programma voor nodig hebt.
Weet iemand hoe het programma heet en waar je dit kan downloaden?

Alvast bedankt voor de reacties.

Gr,
Floofabi
 
Bij iTunes zit er zo'n functie.. of is dat niet echt wat je zoekt..?
 
ik zal op beide reacties eens kijken.
ik wil jullie alvast bedanken voor de reacties.

gr,
floofabi
 
IK heb nog niet de tijd gehad om er naar te kijken.
Ik zal eerst datgeen moeten downloaden wil ik er wat mee kunnen.

Als ik meer weet laat ik zeker weten of de vraag beantwoord is
 
Met i-tunes werkt het niet, monkeymedia daar kun je wel album illustraties koppelen, echter worden deze niet gelezen in bv virtual dj, hierin blijf je de illustratie zien van bv fearfm.
Ik wil dus een programma hebben dit dit kan omzetten naar een nieuwe illustratie.

Als iemand een programma weet die dit kan hoor ik het wederom graag.

Gr
floofabi
 
Ik kwam toevallig op deze vraag, en ik weet niet of je al een oplossing hebt gevonden. maar het kan iik in windows media player. namelijk zo:
als je een liedje afspeelt klik (met rechtermuisknop) op Codes bewerken - geavanceerd, in het schermpje dat dan verschijnt, klik op bovenaan op illustraties, en dan kan je een foto of zoiets erbij plakken. Deze word ook door virtual DJ gelezen.

veel succes,

Frank.:thumb:
 
Super.

Ik ga het proberen.

Bedankt voor je reactie.

Gr,
Floofabi

heb je een speciale wndows media player type nodig?
ik kan nammelijk nergens codes vinden, ik heb een aantal schermpjes geprobeerd, maar ik vraag me af in welk scherm, welk type player het moet zijn.
ik hoor het graag.
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik Windows media player 10, en daarbij werkt het.
ik weet niet zeker of het bij 11 ook werkt. ik denk dat je het gewoon uit moet probenen.

gewoon iets afspelen dan komt datgene rechts in die lijst te staan, dan druk je op rechtermuisknop, klik dan op codes bewerken geavanceerd en dan de rest zoals het boven beschreven staat.
 
Kijk ook eens naar MP3Tag
In dit programma kan je niet alleen de mp3 tags zetten (ook meerdere mp3's en zelfs meerdere albums tegelijk als een bepaalde tag dezelfde waarde moet hebben.), maar je kan er ook covers aan mp3 bestanden mee toevoegen.

Groeten
Olav
 
@ floofabi:

Ik heb je topic verplaatst van "Websites maken / Algemene vragen" naar "Multimedia diversen".
Let goed op in welke sectie je je vraag plaatst.
 
super, mp3tag werkt idd.
windows media player 10 kan ik niet op mijn pc installeren gaf deze aan.
echter moet ik nog kijken waarom hij de tag niet in virtual dj leest, want in i-tunes doet die het wel, maar dat kan ook aan mijn pc liggen :D, maar bedankt voor de tips.

gr,
floofabi
 
Kan ook aan virtual dj liggen, om een of andere manier pakt hij bij mij ook niet overal de tags. Op mijn telefoon met Windows Mobile pakt de media player en de bibliotheek ook de tags niet allemaal. Terwijl mediaplayer op mijn computer ze wel pakt.

Groeten
Olav
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan