PowerPoint-converter lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

jrhx

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Berichten
7
Een stortvloed aan PowerPoint-omzetters komen tot de markt en diverse problemen echt opgelost. U kunt uw PowerPoint naar DVD, video, flash-, PDF-of html. Ik geef een lijst van de omzetter in dit artikel.
1. Zet uw PowerPoint op DVD met PPT2DVD
Zet uw PowerPoint op DVD kan oplossen van de problemen zoals mijn oma's. Nadat ik er de PowerPoint-album op DVD, mijn oma is erg blij met het spelen van haar album op tv met een dvd-machine. U vindt dit programma op de website van wondershare.


2. Zet uw PowerPoint op video met PPT naar Video
Ppt op video kunnen converteren uw PowerPoint op de meeste video-formaat zoals MPEG, AVI, MP4, WMV, MOV, 3GP dus u kunt uw PowerPoint op YouTube, pocket PC, bramen, iPod, iPhone, zune, PSP en Apple TV! Het is een goede manier om de levering van uw PowerPoint-denk ik. Zoek het programma PPT naar Video.


3. Zet uw PowerPoint te knipperen
Met deze PowerPoint naar Flash conversie tool, presentatoren kunnen bewaren en te reproduceren belangrijke elementen van hun PowerPoint-dia's, zoals animaties, overgangen, textboxes, kogels, opmaak, foto's, achtergrond, geluid, film, WordArt, AutoShapes, callouts, SmartArt en zelfs dia maser. Zoek het Programma PPT naar Flash.


4. Convert PowerPoint naar PDF-formaat
Als u Acrobat Distiller kunt u de PowerPoint als een PDF-bestand. Dit is een veilig, printvriendelijk formaat dat kan worden wachtwoord zijn beveiligd tegen bewerken. Ook is er een programma raad ik aan u voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan