Jpgenx

Status
Niet open voor verdere reacties.

tugbaozdes

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
57
Hallo ik heb allemaal plaatjes op mijn laptop staan die ik had gecodeerd met acer edatasecurity management, ik wou ze vandaag decoderen maar hij zij telkens dat ik een verkeerde wachtwoord gaf maar ik gaf wel de goeie. dus ik dacht hier kan ik niks meer mee ik heb het programma verwijdert en ik zet hem er zo weer op maar nu zijn al mijn afbeeldingen in het formaat JPGENX en kan ik ze niet openen met photoshop of picasa/paint en al die andere programma's. en toch wil ik wel al mijn afbeeldingen wand ik heb er ook geen back-up van. weet iemand met welke programma ik ze kan openen. ik wil mijn afbeeldingen later wel weer op jpg zetten zodat alle programmas ze kunnen openen. nu dus de vraag met welke programma kan ik een JPGENX bestand naar een JPG bestand omzetten of een programma waar mee ik JPGENX bestanden kan openen wand anders kan ik nog gewoon printscreen doen en dan met paint opslaan als JPG alvast bedankt :D
 
Je kunt je foto's niet meer openen omdat je ze beveiligd hebt. Alleen via dat encryptieprogramma zou je er weer bij kunnen komen. Maar omdat je dat al van je computer hebt gegooid, en opnieuw moet installeren, zou het kunnen dat zelfs dat niet gaat werken..
 
ik heb het programma er al weer op en nu heb ik dus mijn wachtwoord verandert en probeer ik het te openen met mijn nieuwe wachtwoord maar nu geeft hij nog steeds de zelfde foutmelding :S hoe kan ik dit oplossen kan ik het niet zo doen dat ik gewoon de wachtwoord eraf haal en dan dat ik het kan openen
 
Nee, dat (oude) wachtwoord zit versleuteld opgeslagen in de foto's. Met een nieuw wachtwoord kom je er dan ook niet in. Ik zou de support-afdeling van dat programma om hulp vragen.. En zeg daarbij dat je het opnieuw hebt geinstalleerd.
 
Zelfde probleem

Sluit hier even op aan met de opmerking dat ik hetzelfde probleem heb.
Heel groot bezwaar van het bewaren van encryptie gerelateerde bestanden op schijf.
Geen fabrikant die aanwijzingen geeft hoe e.e.a. te backuppen..

Afijn, is er misschien iemand die hier 'n oplossing voor weet?
Ik hou me van harte aanbevolen (en met mij nog vele andere, vermoed ik)

Alvast dank! :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan