Volume Balk in WindowsXP

Status
Niet open voor verdere reacties.

bisopn

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
642
ik heb een laptop, waar ik windows xp heb op gezet, alles werkt nu goed, op 1 klein dingentje na. ik ben die geluidsbalk kwijt. groene balk met volume
VOORBEELD
1216376831.png

staat dat de server te druk is maar dat zal wel later weggaan.
 
Welke volumebalk?? (plaatje is niet zichtbaar, kun je overigens ook gewoon hier uploaden)

Bedoel je de volumeregelaar die je vanuit de taakbalk kunt oproepen? Via Config.scherm -> geluiden en audioapparaten -> pictogram in systeemvak plaatsen
 
hier nogmaals

attachment.php


het is een.
Acer aspire 5920 G
2.2 Ghz 800Mhz 2GB DDR2 Geheugen
 

Bijlagen

  • volume.PNG
    volume.PNG
    2,6 KB · Weergaven: 142
Laatst bewerkt:
Dat ziet eruit als een balk van Acer zelf. Dan zul je dus de meegeleverde drivers van de laptop moeten installeren.
 
ik heb er geen drivers van, ik heb windows xp er op gezet. en de drivers gedownload. en geluid heb ik wel.
 
Het is echt een Acer-ding, geen standaard balk van Windows. Misschien op de site van Acer??
 
hallo...

ik heb er verder geen cd's bij. er zat windows restore op windows vista. en verder zat er niks bij, dus was alleen de laptop aanzetten en instralleren, et staat op een gedeelte (partitie)van de schijf. een streepje. "-"
ik heb wel restore cd's gemaakt van vista om terug te gaan. maar daarop staan denkik niet los de drivers op.
denk dat die ingepakt zitten in een of ander bestand zoiets.

op de website van acer staat alleen dachtik drivers van vista. en niet voor xp.
de drivers daarvoor heb ik hiervandaan,: http://www.acerpanam.com/synapse/forms/AcerDrivers/Aspire 5920G.pdf?CFID=781926&CFTOKEN=65982001
via google. zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Sound

Hallo,

Even wat info graag:)

1. Weet U wat voor één geluidskaart U in Uw pc heeft zitten. (Als U dit weet laat dit weten op het forum (Incl. model nr.)
2. Heeft U nu geluid op Uw pc, en komt alleen die geluidsbalk in in Uw scherm.
3. Weet U nu niet wat voor één geluidskaart U in Uw pc heeft, Dit Programma kunt U het opzoeken. (Wel engels)
Dan kunnen wij voor U het bestuuringsprogramma opzoeken.
:cool: Succes
 
ik zal everest er op zetten en kijken wat voor geluidskaart er in zit.
geluid heb ik wel. alles werkt, bij apparaatbeheer staan geen uitroeptekens.
 
waar kan ik het vinden in everest home. ik zie wel.
Realtek HD Audio output / input.
maar denkik niet dat dat het is.
waar kan ik het vinden in everest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan