dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

twopeak

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2007
Berichten
13
Hey,
Ik kreeg een video op dvd van een bedrijf dat onze show heeft opgenomen. Ik heb dit gecopieerd naar mijn harde schijf (heel de VIDEO_TS folder)
Als ik deze opendoe in VLC kan ik 'm zien dus dat is in orde

Nu zou ik een copie willen maken om aan het theater te geven; hoe kan ik deze copie nu maken?
Gewoon dvd erin, met een of ander programma die folder in de root zetten en branden of moet er nog extra informatie bijkomen? De dvd moet absoluut werken op een dvd speler.

Wat is goeie freeware brand software? en indien geen goeie freeware, wat is een goed programma dat weinig kost (en doet wat ik hierboven vraag, extra opties zijn niet nodig)?
 
het is niet gratis (of een trial) maar Nero 8 is een goede!!..
ik gebruik het ook.. het is egt super!!..


P.S. je moet wel de ECHTE dvd nog hebbe.. die kan je dan kopiëren.. dan weet je zeker dat alles goed gaat...
 
Nero doet dit inderdaad feilloos en ook Roxio doet dit makkelijk.

Gratis moet deze het kunnen:

http://www.imgburn.com/

Ik heb het programma zelf alleen nooit gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
imgburn gebruik ik al een tijd werkt perfect om images te branden:)
 
oplossing

DVD Shrink doet de truc helemaal: simpel en freeware.

Van Nero8 vond ik nergens de bevestiging dat het video_ts kon branden naar een dvd en gezien het commercieel is vermoed ik dat het dat niet kan.
En de originele dvd is natuurlijk kwijt, daarom dat ik de copie moest branden.
 
Nero kan ook met VIDEO_TS overweg hoor, mits je de DVD plugin hebt. DVD-Shrink heeft zelf geen brandsoftware en maakt gebruik van bijvoorbeeld Nero, als je die geisntalleerd hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan