beveiligde DVD/DVD met fout kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

noobiej

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Berichten
132
hallo,
weet iemand hoe ik een beveiligde DVD kan kopieren? (ik heb het al geprobeerd met DVD shrink + AnyDVD, maar dat lukt niet want ik vind geen werkende AnyDVD die gekraakt is.)
ook heb ik nog een probleem met een DVD die ik mag gebruiken van iemand maar die is ook gekopieerd, en er komt steeds een schermpje met lees/schrijf fout. (DVDfab Platinum; ook met andere programma's werkt het niet).

alvast bedankt :thumb:
 
een beveiligde dvd kan je alleen kopiëren met (een programma dat standaart op mijn laptop stond..) NTI CD & DVD MAKER 7 het is van acer.. ;)
ik hoop dat het werkt.. je kan het waarschijnlijk van acer.com downloaden
 
dan is het blijkbaar alleen voor Acer computers

dan kan ik je niet verder helpen.. Probeer eens Nero 8 (of later)
 
nog even over anydvd deze hoeft dus niet gekraakt te zijn om dat te kunnen doen.
anydvd werkt namelijk voledig voor 30 dagen daarna woord het kopen.
probeer anders als alternatief DVDFab decrypter deze is gratis en verloopt niet.
hier na kan je met dvd schrink de dvd een beetje bijwerken voor je die gaat branden.
 
Laatst bewerkt:
met die smartripper krijg ik eerst een kadertje waarin staat: No ASPI-Adapter available. en daarna een kadertje waarin staat: some files are still locked! try to unlock with a player.

wat moet ik doen?
 
dat van die ASPI-adapter heeft nix te betekenen.
je kunt je dvd unlocken door hem even in een speler af te spelen, een paar seconden is genoeg.
 
ahn, kj. dus gewoon in bv WMP ff afspelen?

maar kben nu aan het proberen met "1 click dvd copy 5". als da nie lukt, doek het ng even met die Smartripper.
 
dus gewoon in bv WMP ff afspelen?
ja.
overigens is smartripper alleen een tooltje om beveiligingen te omzeilen.
eventueel comprimeren en branden moet je andere software voor hebben, maar ik neem aan dat je die wel hebt.
 
zal wel lukken met DVD Shrink denk ik?

:edit: hmm, Total time remaining blijft schommelen rond 7h...
 
Laatst bewerkt:
comprimeren kan met dvd shrink, branden niet.
ik gebruik clonedvd, die kan beide.
 
comprimeren is het kleiner maken van je bestand, zodat het op een dvd van 4,7 G past.
als je een DL brander hebt hoeft dit uiteraard niet.
 
hmm, de Read Rate staat nu op 0... en hij is nog maar half weg...
 
probeer smartripper nog maar eens, misschien dat die het wel doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan