Windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ojisan_Buba

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Berichten
83
Groetjes allen,

Ik heb XP als OS. Mijn windows media player doet het niet meer. Ik heb WMP11. Telkens als ik een filmpje wil afspelen krijg ik wel geluid maar geen beeld meer. Vroeger deed die het wel. Mijn zoon heeft met de pc gewerkt en nadien dit probleem. Hij weet ook geen oplossing. Ik heb vroeger dit zelfde probleem al eens gehad en door herinstallatie WMP terug kunnen op lossen. Dit werkt nu ook niet.
Ik heb ook PowerDVD, WinDVD en nog enkele andere op de pc staan. Dus ik denk dat de codecs ook geinstalleerd zijn.

Alle dank.
 
Wat is de formaat van het bestand :)?
 
Wel, heb dit pakket geinstalleerd maar hij doeet het nog steeds niet. Ook mijn WinDVD geeft geen beeld, alleen geluid. Het zijn hier eenvoudige WMV files die ik vroeger altijd kon afspelen.
 
Dank je, blijkbaar is het gerepareerd. WMP doet het nu terug. Door de installatie van VLC player. Ik weet nog niet hoe dit allemaal wel ineens gefixt is daar ik nog andere players volledig heb geinstalleerd zoals windvd en powerdvd. Vreemd. Ik ben er zeker van dat hier een reden voor is maar blijkbaar heel moeiliijk de oorzaak te vinden.

Alleszins bedankt :thumb:
 
vlc

Dank je, blijkbaar is het gerepareerd. WMP doet het nu terug. Door de installatie van VLC player. Ik weet nog niet hoe dit allemaal wel ineens gefixt is daar ik nog andere players volledig heb geinstalleerd zoals windvd en powerdvd. Vreemd. Ik ben er zeker van dat hier een reden voor is maar blijkbaar heel moeiliijk de oorzaak te vinden.

Alleszins bedankt :thumb:

Graag gedaan:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan