mp3 bestand kan niet gebrand worden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert71

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Berichten
113
Ik heb een mp-3 bestand van 17 mB, een opname van een begrafenisdienst, dus in feite 1lang nummer. Als ik dit op een cd wil zetten via de Media Player lukt dit niet, de foutmelding is: het bestand is te groot. Dit snap ik niet, de opname is slechts 17 mB en duurt 1 uur en 40 minuten. Als ik dit als data brand, lukt het wel, maar speelt geen cd-speler dit bestand af.

Als ik hetzelfde op een dvd doe, brand deze hem wel, maar afspelen op een cd-speler is wederom niet mogelijk. Ik heb het mp3-bestand intussen omgezet naar een wav-bestand, maar ook dat helpt niet!!! Wie weet wat de oplossing is?:confused:
 
Een cd kan maximaal maar (even denken) 74, dus als je dat wil branden als 'cd' gaat dat niet lukken.
Wat je wel kan proberen is het stuk door midden te delen en zo op 2 cd's te zetten.

PS: Gecondoleerd.
 
Laatst bewerkt:
Oke, en hoe doe ik dat splitsen? Heb ik daar speciale software voor nodig, is er iets online te vinden/te downloaden?
 
en als je mp3 als data brand moet je wel cd of dvd speler hebben die mp3 ondersteund:eek:
 
Een mp3 van 17mb moet totaal geen probleem zijn deze te branden als audiocd.
Denk dat de fout eerder te zoeken is in je windows mediaplayer, aangezien je het ook met het wav formaat hebt.

Probeer eens een externe brandprogramma.
Optie: http://www.filetransit.com/freeware.php?name=Audio_Burner.
 
Een mp3 van 17mb moet totaal geen probleem zijn deze te branden als audiocd.
Denk dat de fout eerder te zoeken is in je windows mediaplayer, aangezien je het ook met het wav formaat hebt.

Probeer eens een externe brandprogramma.
Optie: http://www.filetransit.com/freeware.php?name=Audio_Burner.

Ik wou al zeggen, mis ik iets?
We hebben het hier toch over 17 MB? Waarom splitters en zo?

Heb je niet toevallig Nero op je PC staan?
 
Opgelost! Ik heb het programma Cool Mp3Splitter gebruikt en heb nu 2 bestanden. Branden moet nog, maar splitsen is al gelukt. Dank!:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan