2 AVI-films aan elkaar plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Berichten
3.141
Ik heb een Sony Handycam HDR-SR11E aangeschaft die prachtige AVCHD (full HD) beelden kan opnemen. De originele film kijk ik direct vanaf de camera op de tv, maar ik wil ook de film wat kunnen bewerken en opslaan op mijn laptop, zodat ik deze mee kan nemen naar anderen.

Inmiddels heb ik via verschillende sites een mooie oplossing gevonden om AVCHD, waar nog bijna geen (gratis) programma mee kan werken, om te zetten naar DVD, MP4 of AVI. (voor de geïnteresseerden, zie hier).

Nu heb ik dus een hele zwik AVI-files die ik aan elkaar wil plakken. Met Windows Movie Maker lukt dit slechts deels: op de een of andere manier krijgt hij het wel voor elkaar om een paar files aan elkaar te plakken, maar bij 40 clips geeft ie niet thuis. Daarbij is WMM erg omslachtig om alleen maar een paar files aan elkaar te plakken, zonder verdere bewerking.

Dus ben ik op zoek naar een gratis progje om AVI-files aan elkaar te plakken. Ik heb al wat gezocht op internet, maar gratis blijkt vaak stiekem toch niet gratis en dus zie je door de bomen het bos niet meer. Wie heeft een suggestie?
 
Ik gebruik SUPER om de AVI-files te maken, maar hoe voeg je ze samen dan??
 
virtueldub:


Open de eerste video:

File / open video file

Dan ga je naar video / aanvinken direct stream copy

2e video invoegen:

File / Apend avi segment





EDIT:: als je de eerste avi film hebt ingeladen moet je bij video direct steam aanvinken (had ik al gezegd) maar je moet het ook doen bij audio!

mvg

Zo kan je door gaan, na de eerste steeds met apend avi segment openen

Opslaan:

File / Save as avi
 
Laatst bewerkt:
Perfect gelukt! 40 clips in 1 keer.

Dank je!

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Jouw Virtual Dub. Output file van 1,3 Gig, zonder problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan