kleine filmpjes aan elkaar plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ovee

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
303
Ik heb verschillende vakantiefilmpjes gemaakt.
Nu wil ik graag van deze filmpjes één film maken.
Ik ben bezig geweest om deze filmpjes in Moviemaker op de tijdslijn te zetten.
Wanneer ik de film dan wil alspelen, dan opent zich weer Moviemaker. Wanneer ik de film in Mediaplayer wil afspelen dan krijg ik de melding dat Mediaplayer de film niet herkent.
Wat doe ik verkeerd? Of is er een ander filmbewerkingsprogramma waarin ik kleine filmpjes tot één lange film kan smeden?

O. Veenstra
 
Hallo,

ik gebruik ulead videostudio 11 daarvoor
dat werkt stukken beter dan movie maker.

Maar waarschijnlijk herkent movie maker de bestandjes niet, dus wat voor extensie gebruik je?
 
Binnen moviemaker klikken op 'bestand-filmbestand publiceren' en je krijgt een aantal keuzemogelijkheden.
 
Hallo,

ik gebruik ulead videostudio 11 daarvoor
dat werkt stukken beter dan movie maker.

Maar waarschijnlijk herkent movie maker de bestandjes niet, dus wat voor extensie gebruik je?

Nee, het gaat er om dat ik de aaneen geplakte film niet kan afspelen. Moviemaker slaat het op met de extensie van Moviemaker, en dat wordt niet herkend door Mediaplayer
 
Nee, het gaat er om dat ik de aaneen geplakte film niet kan afspelen. Moviemaker slaat het op met de extensie van Moviemaker, en dat wordt niet herkend door Mediaplayer

Binnen moviemaker klikken op 'bestand-filmbestand publiceren' en je krijgt een aantal keuzemogelijkheden.

Ff goed lezen bij mij werkt het ook en je kunt hem ook op een dvd zetten en met je dvd speler afspelen :confused:
 
Ff goed lezen bij mij werkt het ook en je kunt hem ook op een dvd zetten en met je dvd speler afspelen :confused:

Sorry, in mijn Moviemaker zie ik alleen BESTAND-FILMBESTAND OPSLAAN.
Bedoel je daarmee het zelfde als BESTAND-FILMBESTAND PUBLICEREN?

Onne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan