Problemen met capturing. video 8 naar dvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

duifje1973

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Berichten
77
Hallo,

ik wil dus video 8 overzetten naar dvd. Ik heb al 1 bandje gedaan, maar blijkbaar zijn er wat dingen veranderd en nu wil het niet meer. Ik zal even mijn configuratie uitleggen en de problemen.
Ik heb een pinnacle dc10 plus kaart voor capturing. Pinnacle Studio 11voor het bewerken. op mijn computer draait Windows XP.
Als ik video wil opnemen met studio 11 via de dc10plus krijg ik soms helemaal geen beeld, wel geluid. In de video 8 heb ik dan wel beeld.
Mocht ik wel een keer beeld hebben in studio 11 en ik kijk het even later weer terug, dan is het een flikkerend beeld. Ik weet niet wat ik moet doen om dit op te lossen. Als het goed is gecaptures dan krijg je de een videobeeldje te zien bij de scene die is op genomen, ik krijg nu alleen maar een blauw beeldje te zien.
Weet iemand waar ik moet zoeken?

Ik heb het ook al geprobeerd met Ulead video capture.

En een ander vraagje wat de video 8 aangaat. Er zijn bandjes bij die wel geluid hebben, maar geen beeld. Als ik op snel vooruit spoelen druk dan komt er wel beeld tevoorschijn, maar zogauw ik de knop loslaat en weer normaal ga afspelen dan verdwijt het beeld weer van de video8 camera. Ligt dit aan het bandje of aan de camera? Kunnen de koppen versleten zijn?

Ik hoop dat iemand een oplossing weet.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk een probleem met de driver van de DC10plus. Heb je al naar updates op de Pinnacle site gekeken? Deze link verwijst naar een update voor de DC10plus bij Studio 9, misschien is er ook 1 voor Studio11, of werkt deze erop..

http://www.pinnaclesys.com/PublicSi...rdware+Installer.htm?mode=documents&Display=1

Over de video: Als de koppen slecht zijn dan zouden alle bandjes zo moeten afspelen.
Dit probleem kun je waarsch. oplossen als je draait aan de 'tracking'-knop op de videorecorder.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk een probleem met de driver van de DC10plus. Heb je al naar updates op de Pinnacle site gekeken? Deze link verwijst naar een update voor de DC10plus bij Studio 9, misschien is er ook 1 voor Studio11, of werkt deze erop..

Ik heb de update al opgehaald en geinstalleerd. Maar werkt dus niet.
Is er misschien een bepaalde instelling van studio 11 wat ik anders moet instellen? Of een of andere activatiesleutel wat ik nodig ben? Ik ben al zo aan het zoeken geweest dat ik het echt niet meer weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan