foto bewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

funfor2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
2
hoiii

kan iemand mij helpen met deze vraag;
ik heb corel op mijn pc,nu heb ik een fotobewerkt allemaal goed alleen met opslaan dan geeft hij aan,
vanwege beperking van de opgegeven bestandindeling(en mogelijk geselecteerde opties voor opslaan)wordt de opgeslagenbestand tot een samengevoegd beeld beperkt.
dit komt er dan te staan terwijl de foto niet eens groot is.kan iemand mij zeggen waar ik dit kan instellen en veranderen?
hij komt er ook slechter uit te zien als ik op wilt u doorgaan druk:(
ik weet zelf niet meer waar ik dat kon veranderen heb vroeger op mijn ouwe pc het zelde corel gehad (ena laaste versie) maar die heb ik niet meer en hier geeft hij wat ik ook doe telkens zelde beperking aan.

alvast dank je wel.
 
Ik ga er vanuit dat je met Paint Shop Pro werkt.

Als je een foto bewerkt en eventueel met lagen werkt en je slaat het op als .jpg, dan krijg je de melding dat het bestand wordt samengevoegd tot een 1 plaatje.
Je kunt de kwaliteit voor het opslaan instellen als je kiest voor "Opslaan als"
De kwaliteit kun je instellen door op het knopje "Optie" te drukken, in dat schermpje krijg je verschillende opties.

Als je met meer lagen werkt en later verder wil bewerken kies dan voor de optie
"Opslaan als" maar kies dan de extenstie .psd
 
Zie de reactie hierboven. Of zorg ervoor dat je in de modus RGB werkt. Ik ben Photoshop gewent dus ik weet niet waar dat zit bij Corel. Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan