Volume steeds harder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ms Martha

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Berichten
9
hallo..

een vraagje.. wat ik ook doe, elke keer dat ik op mijn pijltjes toets omhoog (up) druk gaat mijn volume ook harder en harder... en harder.
Nu begrijpen jullie wel dat dit heel irritant is. Want hoe vaak gebruik je die toets wel niet?!

Ik snap niet hoe het kan. Hopelijk weet iemand hoe ik dit kan veranderen. Ik kan wel mijn boxen /headset heel zachtjes gaan zetten maar dit moet toch anders kunnen?

alvast bedankt:eek:
 
Waarschijnlijk heb je een hulpprogramma voor je toetsenbord geinstalleerd waarmee je dus ook de toetsen kan instellen. Die moet je starten en de toetsen aanpassen mocht je willen dat het weggaat. Of het programma verwijderen via control panel / uninstall software.

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou kunnen... maar ik zou niet weten hoe ik daarbij moet komen.
Toch bedankt!; )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kijk eens bij

START
SETTINGS
CONTROL PANEL

(VISTA)
PROGRAMS AND FEATURES,

onder HARDWARE, UNINSTALL PROGRAMS

en zoek even naar iets wat te maken heeft met je toetsenbord.

Meestal staat het programma in je control panel.

Suggesties, tjah.
Ga even op google zoeken voor je met soortgelijke problemen van anderen met het toetsenbord.
 
daar had ik ook gekeken. Bij control panel.. maar daar schiet ik vrijweinig mee op.. en verwijderen kan ik niet want da's t enige wat mn toetsenbord draaiende houdt.

Op google had ik allang gekeken. Niemand schijnt dit te hebben. Daarom heb ik mij hier maar ingelogd om deze vraag te melden ;)

Toch bedankt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je ook al control panel en dan...
EASE OF ACCES...
CHANGE HOW KEYBOARD WORKS...
geprobeerd.
Daar kan je ook het 1 en ander instellen voor je keyboard.
 
Ik kan er niets anders van maken dan een software geinstalleerd door een systeem/driver cd die je hebt gehad bij de pc. MEESTAL zit daar ook zulke software bij.

Voorbeeld:
Toshiba HotKeys bijvoorbeeld.

Zit je op een laptop?
Gebruik je windows vista?
Wat is het merk laptop als het een laptop is?

graag even beantwoorden zodat ik aan de hand hiervan verder kan zoeken voor je.
 
een pc. Kant en klaar van de Aldi -.-
Van de medion. Het toetsenbord is ook van de medion. Welke software zou ik niet weten want mijn pc is gecrashed (heeft zn eigen systeem letterlijk gewist).. en er is iemand mee bezig geweest dus ik weet niet wat er precies is gebeurd met mijn pc.

Ik zal de boxen wel gewoon zo zacht zetten als nodig is dan:confused:

don't worry. toch bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat antwoorden:

drivers installeren vanaf de cd:
http://www.minatica.be/showthread.php?t=18179

Ik heb verder nog gezocht en het zegt allemaal hetzelfde.
Kijk of je de cd hebt en doe hem in je dvd/cd lade. In het autostart menu kan je precies zien welke programma's je kan installeren.

Heb gezien dat er een cd met drivers bijgeleverd moet zijn.
 
Als je rechtsonder op de taakbalk van Windows (naast het klokje) met de muis over de icoontjes gaat, (óók de verborgen natuurlijk!) verschijnt dan niet bij één van die icoontjes een ballonnetje met tekst die iets aangeeft over "keyboard" of "mouse", o.i.d.?

Als zo'n icoontje bestaat meot je daar op dubbelklikken. In het dan verschijnende menu kun je allerlei functies aan toetsten toewijzen en ook weer afwijzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan