Blijvend probleem met MSN LIVE 8.1 NL!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

night26

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2008
Berichten
4
Hallo allemaal,


Ik heb een heel groot probleem met Microsoft Windows Live Messenger sinds kort

Ik gooi eerst even mijn specificaties erin dan mijn probleem...:p


CPU: 2,4
Ram: 512 MB DDR/SD
Windows XP Proffesional (legale versie) Met Service Pack 3 wat dus automatisch geinstaleerd werd tijdens de microsoft updates...
Hitman pro
avg 8.0 (officieel) up to date

Ik heb een probleem met msn namelijk dat als ik inlog op me acount krijg ik constant het fout bericht van 81000395 dat betekend dat de service niet beschikbaar is...

En ik heb de hele rateplan uitgevoerd de hele internet doorzocht voor oplossingen..

De register heb ik helemaal opgeschoond met registry Mechanic ook een officiele versie waren veel problemen mee geloof 216 ofzoiets maar goed ik heb alle msn reg keys ook via uitvoeren opnieuw toegevoegd ik heb hitman de nieuwste er doorheen gegooid sinds vanochtend kwam ik er zonder problemen op .. maar sinds ik weg ben gegaan eigelijk en me msn heb uitgezet/afgemeld krijg ik weer die vervelende bericht van 81000395 probleem en als ik via internet via meebo ofzoiets webmsn opstart heb ik nergens problemen mee ik heb trilian al geprobeerd echt alles en hij blijft maar ouwehoeren dat die service niet beschikbaar is terwijl de status gewoon stabiel is en draaid via de site ik weet niet waar het aan kan liggen ik heb avg enzo update alles gewoon zoals het hoort ik heb er genoeg verstand van maar er is maar geen oplossing dus dacht ik kom ik even hierzo kijken of er iemand is die daar ook last van heeft...

Als jullie denken dat het aan me windows ligt die weer opnieuw geinstaleerd moet worden nee..:p dat helpt dus ook niet ik heb meerdere malen me gegegevens opnieuw ingevoerd in msn maar hij blijft het weigeren aan me firewal ligt het helemaal niet want vanochtend deed hij het heel even tot ik eraf ging maarja

Jullie hebbuh aardig wat te lezuh:p

Ik hoop dat er iemand een oplossing heeft.


Met vriendelijke groetjes,

Lowie
 
hahaha

Hey ik heb het gevonden er zit in avg 8.0 een protectie tegen msn lol maar dat zal die vast via die updates vanzelf aangezet hebben


Voor de mensen die er problemen mee hebben nog steeds bnij avg ga je naar web shield je drukt op openen dan ga je naar instant messaging en dan zet je de onderste vinkje uit...

Msn protection
Viola je hebt weer msn:p



bij deze bedankt voor de moeite...
 
Beste,
Dat is inderdaad de oplossing, want bij mij werkt die ook weer. Hartelijk dank.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan