External IP veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

daviddelille

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
Berichten
8
Ik zou graag mijn external ip (die die sites gebruiken om gebruikrs uit elkaar te houden) veranderen of verbergen, maar dit zonder steeds mijn ISP te contactren. Ik heb al geprobeerd via de router, maar die beheert enkel de internal ips (of ik heb het gwoon nog niet gevonden :confused: ).

Zijn er misschien programma's die als proxy dienen (? klopt dit?). Ik weet dat Hotspot shield zoiets doet; als ik het gebruik lijkt het of ik in de US woon.

[Als dit bericht fout staat, gelieve niet te posten, maar laat een admin het verplaatsen.]
 
extern ip is niet te veranderen.
mist je internet heb via een dhcp (bv ziggo ( casema) ) die geeft een ip adres,
maar door de modem 20 minuten uit te zetten KAN het mogenlijk zijn dat je een nieuw ip krijgt.

verder zul je dan proxy servers moeten gebruiken.
daar zul je even voor moeten googlen daar weet ik niks van
 
Momenteel lukt hetgeen ik probeer te doen redelijk goed met Hotspot Shield, maar ik kan wel niet kiezen welk adres ik krijg ... :(
Als iemand en ander programma heeft waar dit wel kan of Versatel kan hacken zodat ik mijn IP handmatig kan veranderen, zou ik dankbaar zijn.
 
ik weet niet waarom je een ander ip zo willen? (mischien gebanned op een forum)
maar als je over versatel hacken begint zit je hier verkeerd.

:confused:
 
Verzoeken naar manieren om te hacken zijn hier op Helpmij.nl niet toegestaan.

Daarnaast is het niet mogelijk om je externe IP handmatig in te stellen, dat kan alleen je provider.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm kennen jullie sarcasme? Dat van dat hacken was dus een grap (hoewel het technisch gezien zou moeten kunnen ;)).

Ik ben niet gebanned op een forum of zo, maar ik wil er niet te veel over zeggen. Het is gewoon om beperkingen per persoon te omzeilen (en ook omdat ik het interessant vind).

BTW het is niet de bedoeling dat mijn extern IP permanent verandert; gewoon dat bepaalde sites een ander krijgen wanneer ik erop ga.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken het concept 'sarcasme' wel degelijk echter er zijn gewoon dingen waar je geen grappen over moet gaan maken.
 
Sinds wanneer is hacken taboe -.-?

Maar bon, heeft iemand dus een programma die als proxy dient en waarmee ik mij external IP anders kan laten lijken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan