Dane-elec So Speaky

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathfrac

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2008
Berichten
2
Als iemand mij kan helpen met wat info over de So Speaky van Dane-elec..
Kan je mits er een avi-bestand en een srt-bestand op te zetten, de 2 combineren?
Met andere woorden, is het mogelijk om via de so speaky ondertitels op de films te zetten?
 
Dank u, ik dacht al zoiets, maar 'k vind het altijd veiliger om het door iemand anders met waarschijnlijk meer ervaring in die materie te laten checken.
Als ik hem koop zullen er waarschijnlijk nog vragen volgen, dus hou het aub wat in de gaten:p
 
Ondertitels op de So Speaky

Om de ondertitels te laten spelen hoeven ze zelfs niet dezelfde naam te hebben.

Je moet met je afstandsbediening eerst op de srt file gaan en dan op de toets "subtitle" drukken, dan ga je naar je avi file en speel je die af, dat zou dan moeten lukken.
 
Dane-Elec So speaky

Hallo,
Ik heb de mediaplayer gekocht en ondertitels aanpassen enz. geen probleem. Maar deze media player heeft nog een groter probleem. Als perongeluk de usb verbinding afbreekt zijt ge alles kwijt(Mediaplayer ook inbegrepen). Alles wordt op de hardeschijf uitgewist en zit ge met een kaale schijf:shocked: . Met een duurder model So Smart bent u veiliger. Kunt ge ook uwe downloads ook via de netwerk rechtstreeks op uwe mediaplayer opslaan. Meer geld kwijt maar uwe bestanden en mediaplayer niet.:thumb:
 
so speaky 500gb

hallo
ik heb sins enkele weken een dane elec so speaky van 500gb.
ik heb daar verschillende films op gezet maar nu zit ik met het probleem dat de ondertittelingen niet werken en het film menu van de film.
maar als ik de schijf op mijne computer zet werkt alles perfecht.
maar als ik mijn schijf op mijn tv zet dan kan ik het film menu niet gebreuken. het menu komt wel tevoorschijn maar als ik pet mijn pijltje naar beneden dus dan start de film dus kan de ondertitelingen niet op zetten en dat vin ik wel lastig.
met mijn firmware is in orde want dat is v3.52 dus kan die niet op-date.

dus nu weet ik eigelijk niet wat ik moet doen voor mijn ondertiteling op te zetten..

groeten en hopelijk komt er snel een oplossing.
 
hallo
ik heb sins enkele weken een dane elec so speaky van 500gb.
ik heb daar verschillende films op gezet maar nu zit ik met het probleem dat de ondertittelingen niet werken en het film menu van de film.
maar als ik de schijf op mijne computer zet werkt alles perfecht.
maar als ik mijn schijf op mijn tv zet dan kan ik het film menu niet gebreuken. het menu komt wel tevoorschijn maar als ik pet mijn pijltje naar beneden dus dan start de film dus kan de ondertitelingen niet op zetten en dat vin ik wel lastig.
met mijn firmware is in orde want dat is v3.52 dus kan die niet op-date.

dus nu weet ik eigelijk niet wat ik moet doen voor mijn ondertiteling op te zetten..

groeten en hopelijk komt er snel een oplossing.

Natuurlijk hebt u geen probleem op uwe pc omdat uwe pc gebruikt de media player die op uwe pc geinstalleerd is. Start eerst uwe mediaplayer maar start geen film of andere media
Open setup menu van uwe media player en controleer de instellingen voor subs en player menus op uwe tv scherm. Niet opgelost? Download de geschikte fw versie van Danelec website en probeer te installeren. Als het ook niet lukt dat wilt zegen dat jij de KAMIKAZE eer gekrijgen hebt. De oplossing is met de hulp van een hdd recovery of undelete programma oorspronkelijk media player gegevens terug vinden en op zijn plaats zettten. Recovery programmas zijn heel gemakkelijk te vinden. Gewoon google, vergelijk en haal de beste onkostelijk versie uit.
Groetjes
 
so speaky naast de tv

ik wil deze schijf aan gaan schaffen.
maar als ik het goed begrijp kan ik hem gewoon op de tv aansluiten, en spelen maar. dus hij hoeft niet aan mijn pc aangesloten te zitten? aangezien ik een laptop heb en dit dan een beetje moeilijk gaat. zou handig zijn zon ding met films en fotos erop zo naast de tv en gewoon de afstandsbediening pakken en filmpje kijken etc.
 
ik wil deze schijf aan gaan schaffen.
maar als ik het goed begrijp kan ik hem gewoon op de tv aansluiten, en spelen maar. dus hij hoeft niet aan mijn pc aangesloten te zitten? aangezien ik een laptop heb en dit dan een beetje moeilijk gaat. zou handig zijn zon ding met films en fotos erop zo naast de tv en gewoon de afstandsbediening pakken en filmpje kijken etc.

Met een hoger model hebt u veel meer luxe m8. Inderdaad als jij de media die jij wilt zien
of luisteren uploaded hebt op uwe hdd player, hebt u geen pc meer nodig tot volgende
media upload. En moet ge alle bekabeling of verbinding los maken van uwe tv dan aansluiten op uwe pcen als upload gedaan is juist andersom. Eerst heb ik ook so speaky gekoch tmaar achteraf met so smart verwisseld door prijs verschil te betalen. Hebt u wifi of lan keuzes. Na de installatie van de pc software uwe hdd player wordt zichtbaar met de gepast drive letter als een nieuw toegevoegd locaal schijf. Naam van de nieuwe schijf wordt Danelec is direct herkenbaar van de merk logo. Kunt ge gewoon uwe bestanden
erop schuiven of rechtstreeks van de web naar de gewenste locatie downloaden op uwe hdd player. Heeft zuiverder beeld. Aanwezig verbinding en media stream poorten zijn Usb, Wan, Lan, Scart, Super video, bgr, hdmi.
 
Ik heb ook wel zin in die Dane Elec. Ook belangstelling voor de WD HD TV Media Player , maar daar moet je nog een externe HD aanhangen. vraag me af wat het beste is ( een dvd-recorder heb ik ook wel, das da's een item dat ik in de Dane Elec best kan missen.) Wil hem voornamelijk voor muziek gebruiken. Nadeel bij de meeste systemen is dat je de TV aan moet doen om te kunnen browsen. Of is er een andere speler waar dat niet bij hoeft? ( en dan bedoel ik niet een Sonos van duizend euri's...). Of...is er een manier om dat te omzeilen?
 
hallo
ik heb sins enkele weken een dane elec so speaky van 500gb.
ik heb daar verschillende films op gezet maar nu zit ik met het probleem dat de ondertittelingen niet werken en het film menu van de film.
maar als ik de schijf op mijne computer zet werkt alles perfecht.
maar als ik mijn schijf op mijn tv zet dan kan ik het film menu niet gebreuken. het menu komt wel tevoorschijn maar als ik pet mijn pijltje naar beneden dus dan start de film dus kan de ondertitelingen niet op zetten en dat vin ik wel lastig.
met mijn firmware is in orde want dat is v3.52 dus kan die niet op-date.

dus nu weet ik eigelijk niet wat ik moet doen voor mijn ondertiteling op te zetten..

groeten en hopelijk komt er snel een oplossing.

Hoi Kleine01,

Ik heb sinds 1 dag hetzelfde apparaat in huis en ondertitels is geen probleem bij mij.
Ik heb 2 hoofddirectories aangemaakt 1 met de naam Movies. En 1 met de naam Photo.
Maak in de map Movies een map met de naam van de film, maak in de map met de naam van de film 2 mappen. 1 map met de naam video_ts en 1 map met de naam Audio_TS. ze de film in de video_ts en het loopt perfect incl. ondertiteling.
Ik heb er simpel een iso bestand in staan of de complete film als vob bestanden. niks moeilijk doen.
 
ik krijg een Dane-Elec SO-SPEAKY 1tb. Maar mijn vraag is hoe kan ik hem het beste aansluiten? voor de tv heb ik een hdmi aansluiting, maar om de films er op te zetten kan ik een usb kabel leggen van 8m maar ik kan ook draadloos kiezen (maar ik heb nog geen netwerkkaart) Wat raden jullie mij aan?
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
ja bedankt voor de hulp heb het al opgelost ik doe dat ook zo een pak maken met naam van de film en dan VIDEO_TS EN AUDIO_TS
maar mijn schijf staat al helemaal vol heb al een andere gekocht maar nu heb ik het zelfde probleem daar me dat is een storex mpix358hd
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb maar een usb kabel gekocht en versterker er tussen omdat het meer dan 5 meter is. Dat zijden ze dat dat beter was:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan