Staat niks op DVD..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Berichten
440
Ik heb iets opgenomen op DVD (via DVD recorder die aan de TV zit). Volgens mijn DVD recorder staat het er op, maar als ik hem in de PC doe staat er niks op.. Hoe komt dit? Heb het al 3 keer geprobeerd.. Een keer met een -R en ook met +R.
 
Wanneer je opneemt met een DVD-recorder, wordt de DVD niet afgesloten.
Op mijn Panasonic recorder wordt dit aangegeven als het finialiseren van de DVD.

Wanneer je de DVD dus eventjes terug in de recorder stopt, en hem de opname laat afsluiten zal hij het wel doen in je pc.
 
Hartstikke bedankt! Bij mij werd het ook zo aangegeven.
En als ik hem nog niet heb afgesloten, is het dan nog wel mogelijk er iets anders over heen op te nemen?
 
Je kan met je recorder opnames toevoegen, maar ook overspelen/verwijderen mits het een rewritable DVD is.
 
Oké, bedankt. En dan gelijk nog maar een vraagje; Hoe kan ik hem van de DVD rippen zonder (veel) kwaliteitsverlies?
 
Je bedoelt van de DVD naar de pc rippen?

Ik weet het niet zeker, maar voor zover ik het weet is het gewoon een VIDEO_TS bestand, en deze kan je mbv copy/paste gewoon kopieren naar je pc.
Zoniet, kan je bv het programma TEMPGEnc gebruiken.
 
Heb hem met DivX convertor omgezet, maar nu is het wel een .divx, die ondersteunt windows movie maker niet..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan