Geluid instellen als je een nieuwe mail krijgt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esined

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2008
Berichten
12
Ik had gelezen op een site dat je zelf een geluidje kan instellen als je bijv. een nieuwe e-mail binnekrijgt. Ik heb alles uitgezocht maar ik weet echt niet hoe dat moet. Ik heb wel de bestanden van de geluiden maar ik weet niet hoe je dat in moet stellen?

Alvast bedankt.
 
Hoi,

Welk emailprogramma gebruik je?
Ik denk dat jij bedoelt de geluidsinstellingen onder windows, maar dat werkt niet voor elk mailprogramma.
 
Welk programma gebruik je om mail binnen te halen ? :)
 
T' is misschien niet wat jij bedoelt , maar ik gebruik hier een gratis programmaatje voor , nl. pop peeper .
Alles is instelbaar , geluid , of een melding dat er mail is , nederlandse taal is te downloaden , bij mij gaat hij bij nieuwe mail gelijk naar mijn mailprogramma .
Hans
 
Ik heb toenet het prog. gedownload. Geluidje ingesteld maar toch hoor ik nog steeds het oude geluid van als ik een mail krijg, weet niet precies wat ik fout doe :confused:
 
Hmm.. ik heb toestraks een mailtje gekregen, en daar kreeg ik eerst melding van van Windows Live Mail en een 1 min later ofzo van de pop peeper met het geluid wat ik had gekozen, maar dat was ook de enigste keer.. Nu krijg ik gewoon alleen emailtjes via Windows Live Mail en geen meldingen van de pop peeper, hoe moet ik dit nu aanpakken?
 
stel dan geen geluid in bij windows mail en laat pop peeper iedere minuut op mail controleren ( instelbaar )
 
Windows mail - tabblad extra - opties - bij algemeen kan je het vinkje weghalen wat staat bij geluid afspelen bij nieuwe berichten . En klik op ok
Hans
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan