Weergave audioinfo in Real Player.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hakar

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Berichten
476
Hallo.

Ik gebruik voor het afspelen van video, Real Player versie 11.0.3.free version

Bij sommige films doet het zich voor dat een groot deel van het scherm wordt gevuld met de volgende info.

Audio track:
Input description 48000Hz, stereo 128 kbps mp3 (libmad)
Current inputrate 128 kbps

Jullie begripen dat dit de weergave van een film verstoort, en ik ben heftig op zoek geweest in de toolbar van Real player om dit ergens mee te kunnen verwijderen.

Helaas tot nu toe niet gelukt.
Is er hier iemand die de gouden tip kan aandragen?
 
Ik zie daar zo gauw geen instelling voor. Misschien werkt het als je 'overlay' uitzet, in de preferences en dan > hardware, en de schuif bewegen. De player moet opnieuw gestart worden om het resultaat te zien. Maar het kan zijn dat je dit niet kunt aanpassen.

Als je persé Real wilt, zou je met het gratis Real Alternative kunnen werken, die gebruikt een andere vormgeving.
http://www.free-codecs.com/download/real_Alternative.htm
 
@vandahl
Helaas was ik er een poosje niet aan toe gekomen, maar heb je suggestie geprobeerd.
De overlay in RP uitzetten gaf geen resultaat, dus real alternitive geinstalleerd, en ziedaar geen storende info meer op het scherm.

Gek genoeg krijg ik dezelfde info ook in de windows mediaplayer.

Kom wel tegen dat films die ik eerst met Real kon afspelen, nu niet met alternitive kan afspelen, ondanks dat ze als real bestand op mijn pc staan.
De codecs schijnen te missen.


Uit jouw reactie maak ik op dat dit nu niet de superafspelers zijn, daar je schrijft, als je persé real wilt gebruiken.

zijn er meer vrije spelers met een betere of gelijkwaardige kwaliteit?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan