kan een bepaalde site niet op?.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellmondje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
180
kan iemand mij vertellen,hoe het komt dat ik een bepaalde site niet op kan:confused:.
ik kan deze site helaas niet geven,om discrete redenen,als jullie begrijpen wat ik bedoel.
mocht iemand mij kunnen helpen,dan hoor ik het graag.desnoods via een prive bericht:).

groetjes,
peter
 
Dat komt door die fraudecontrole lijkt me. Gewoon uitschakelen dan als je die site per se opwilt?
 
Ik gebruik IE zelf niet. Maar je moet het in de instellingen ergens wel kunnen veranderen. Bij opties... ofzo
 
heb fraudecontrole uitgezet,maar nog steeds het zelfde probleem.
meschien een andere optie?.
:rolleyes:
 
Staat er nog steeds iets vermeld over die fraudecontrole?

edit: ik ben even naar de site gegaan en raak er ook niet op, bestaat hij wel?
 
heb alles uitgeschakeld,en nog steeds kan ik geen verbinding maken als ik op een afbeelding klik.
de site is bijna het zelfde als youtube.ook aanmelding lukt niet als ik erop klik.dan doet ie helemaal niets.
 
klopt,maar die pakt ie niet.heb het adres,kan ik je die via prive geven.
lijkt me beterder;)
 
mail maar, ik zal je laten weten of ik er op kan.
 
kan geen prive bericht sturen.
hier mijn msn:smietje@hotmail.com
ff toevoegen,en ik geef je het adres.;)
 
Mail het me gewoon maar ff via de knop e-mail in mijn profiel;)
 
Ik denk enerzijds misschien dat dat soort sites via jouw netwerk of instellingen wordt geblokkeerd?

Ook heb ik serieuze vermoedens dat er iets schort aan die site want hij vroeg mij ook om nog iets te installeren van zodra ik probeerde een filmpje af te spelen (alleen om te testen natuurlijk) en wanneer ik dat wilde annuleren bleef hij het vragen. Dus dat is volgens mij al niet pluis.

Ik veronderstel dat jij dat misschien niet voorhebt. Dus ik zou om te beginnen je internetbestanden al eens opruimen en daarna eventueel je browser herinstalleren of een andere browser proberen.

Suc6
 
Even duidelijk maken:

Ik weet niet of je je er van bewust bent maar zo niet zou ik van die site wegblijven. Hij heeft me besmet met een virus. Ik zou als ik van jou was je computer ook eens scannen op virussen met een degelijke antivirus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan