Avi stuk)ken) er tussen uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo, ik heb een avi-bestand waar ik een paar stukken tussen uit wil halen. Wat is het makkelijkste programma om dit mee te doen?
Alvast Bedankt!
 
Knippen gelukt, nu error met opslaan!

Hallo,
Het verwijderen van gedeeltes van de avi is gelukt maar als ik het op sla als avi krijg ik de volgende error: Audio samples 18278400-18279039 could not be read in the source. the file may be corrupted.
Ik heb nu een (klein stukje) film van 5.40 minuten. Maar de file is 9.89 GB terwijl het originele avi-bestand 9 GB (45 minuten) is. Wat kan ik doen aan die error en hoe moet ik hem kleiner opslaan? Wel met goede kwaliteit want ik wil het omzetten naar DVD-bestanden en branden!
 
Laatst bewerkt:
Iemand misschien een idee of een ander programmaatje? Ik heb de film vanaf mijn camera met Windows Moviemaker op mijn pc gezet, heb Vista trouwens.......
 
Heb hetzelfde probleem. Virtualdub maakt enorme bestanden als je uit een avi bestand stukken weghaalt.
Ik heb ook nog geen reactie gekregen. Kennelijk weet niemand hoe en of dit werkt en hoe of je dit moet doen.....
Ik weet niet direct een ander programma....
 
Hallo,
Het verwijderen van gedeeltes van de avi is gelukt maar als ik het op sla als avi krijg ik de volgende error: Audio samples 18278400-18279039 could not be read in the source. the file may be corrupted.
Ik heb nu een (klein stukje) film van 5.40 minuten. Maar de file is 9.89 GB terwijl het originele avi-bestand 9 GB (45 minuten) is. Wat kan ik doen aan die error en hoe moet ik hem kleiner opslaan? Wel met goede kwaliteit want ik wil het omzetten naar DVD-bestanden en branden!

Audio instellen op full processing mode.
Klassieke fout bij opslaan: De compressie (divx/xvid)moet nog worden toegepast. In deze plugin kan je ook de framerate instellen. Echter een framerate instellen hoger als de bron levert geen betere beeldkwaliteit op.
 
Allereerst alvast bedankt voor de reactie. Ik heb de audio alvast ingesteld op de full processing mode. Hierna nog eens wat geknipt en opgeslagen, Inderdaad is het bestand geen Gb meer groot maar toch nog erg groot voor 'zulk een klein bestand. Ik zie wel dat de bitverwerkingssnelheid 1536kbps is......
Wat je bedoelt met :

De compressie (divx/xvid)moet nog worden toegepast. In deze plugin kan je ook de framerate instellen. Echter een framerate instellen hoger als de bron levert geen betere beeldkwaliteit op.

Gaat me even boven mijn pet.....
M.a.w. door de audioinsteeling te veranderen worden de bestanden wel veel kleiner maar ze zijn nog erg groot......:eek::confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan