Vegas werk allemaal voor niets?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsRu

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
29
Hey gasten, vanmorgen was ik begonnen aan een mooie compilatie met gedownloade YouTube filmpjes. Ik was lekker op dreef en wilde op een gegeven moment de film gaan renderen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik druk dus op het eindproduct en zie tot mijn verbazing dat de film helemaal verknalt is :S Ik render zoals ik normaal altijd doe daar ligt het dus niet aan. Ik zag de ene seconde weer wel beeld, de andere 5 seconde weer niet, toen weer wel 10 seconden etc. Oke ik dacht, ff rebooten en opnieuw renderen: weer dezelfde fout. Toen was ik is gaan kijk waarom die het nou niet deed en probeerde de preview in sony vegas te bekijken, maar opeens lukte dit ook niet meer :O Een uur lang ging alles prima, geen problemen gehad met bekijken etc, en opeens lukt het renderen niet meer en de preview ook niet meer. Er staat dat de media offline is maar afentoe is er wel een paar seconden beeld te zien en de video's staan nog steeds op dezelfde plek (niet verplaatst).
Ik weet wel dat het de bestanden die ik gedownload heb van YouTube zijn aangezien ik geen problemen heb met de andere formaten. Waar ligt dit aan? En het vage hoe kan het dat dit opeens gebeurd? Moet ik iets met codecs doen? Systeemherstel heb ik al gedaan, please help me:(
 
Laat maar oplossing al gevonden! Op internet gezocht en gelezen dat .avi dus niet zo compitabel is met edit-programma's dus wat heb ik gedaan:

1. Alle gedownloade youtube .avi files verwijderd.
2. Alle filmpjes die ik gedownload had van youtube opnieuw gedownload alleen dit keer in .mp4 bestand.
3. Alle files handmatig teruggeplaatst zodat alles weer mooi op zijn plaats viel :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan