mp3's > een doorlopend bestand maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzmenz

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
231
Ik wil graag van verschillende tracks van mijn megamix een doorlopend bestand maken. Weet iemand hoe ik dat moet doen? Als ik nu de losse tracks op mijn mp3 speler zet, is er steeds een ruimte tussen de tracks en das niet zo mooi....
 
Met een goed audio bewerkingsprogramma, moet het mogelijk zijn deze mp3's naadloos aan elkaar te plakken.
Probeer het eens met audacity(gratis)

Andere mogelijkheid is deze met winamp weg te schrijven als single wav file en daarna weer omvormen naar mp3.
Gaat wel sneller als met een audiobewerker
 
Laatst bewerkt:
en hoe doe ik dat, dat wegschrijven naar wav en weer terug naar mp3 in winamp (net gedownload)?
 
bij de opties kiezen voor output en kies hier diskwriter.
bij deze kan je weer aangeven wat ik zei als single file.
Je krijgt dan 1 wav file die je weer kan terugconverteren naar mp3 als je dat wilt.

Belangrijk: vergeet die output plugin daarna niet terug te zetten naar de standaard output, anders blijft deze elke file omzetten naar wav in plaats van normaal ten gehore brengen.
 
Ik heb met Audacity eens geprobeerd livesets van Sensation aan elkaar te zetten, wou niet :confused:.
 
pff, nou het lukt me niet hoor. Dat Winamp is een tikkie te ingewikkeld voor een beginner. Is er niet een makkelijkere manier met mediaplayer of iTunes ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan