raw

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapsac

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2006
Berichten
129
Hallo helpers,

Ik fotografeer met een canon eos 400d en maak foto's raw. Welk programma raadt u mij aan om deze raw pictures mee te bewerken ?
Alvast veel dank,

Groet


ce
 
PhotoFiltre en nog SHAREWARE ook.

:confused:
PhotoFiltre Studio is shareware and is limited to a 30-day trial period. At the end of the 30-day trial
period, if you want to continue using PhotoFiltre Studio you will need to purchase a registration key
from the programs author.
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet hebt je software bij je Canon 400D gekregen om de RAW bestanden te bewerken. Altans dat zat wel bij mijn Canon 400D.
 
Voor zover ik weet hebt je software bij je Canon 400D gekregen om de RAW bestanden te bewerken. Altans dat zat wel bij mijn Canon 400D.

Die wilde ik ook eerst als optie aangeven. Echter ik heb geen ervaring met Canon, dus weet ook niet hoe hun software werkt.(resultaat)
Van Bibble weet ik dat het een enorm goed programma is, en retevlug. Gewoon een genot om mee te werken.
 
:confused:
PhotoFiltre Studio is shareware and is limited to a 30-day trial period. At the end of the 30-day trial
period, if you want to continue using PhotoFiltre Studio you will need to purchase a registration key
from the programs author.
Dat zeg ik Shareware ;) Ik zal mijn reactie even verwijderen.
 
Dat zeg ik Shareware ;) Ik zal mijn reactie even verwijderen.

Jammer dat het is vastgelegd in mijn quote.

Ik kende heel het programma niet, maar wanneer ik gratis zie staan, ga ik natuurlijk gelijk kijken.
Maar zeker dat ik het wel eens ga proberen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan