Probleem met sommige films(.avi)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Etinogard

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2008
Berichten
4
Hallo,

Ik had eerst een virus op mijn pc, en toen moest ik hem dus formateren.
Mijn oom zei, met het programma 'Get data back' kun je films weer terug halen.
Dus hij nam de pc mee, en heeft hem opnieuw geinstalleerd.

Dus de pc kwam weer terug, en wou ik mijn films terug halen, dat ging.
Totdat ik ze met VLC ging afspelen, toen zei hij bij de meeste films, dat het geen .avi bestand is.
En ze doen het dus niet, met PowerDVD doen ze het ook niet.
En Virtual Dub ziet de meeste ook niet als .Avi, en Divfix ook niet.

Mvg, Etino
 
Maar als ze ze niet als .avi zien, is het dan wel een .avi bestand of ook niet?
Kijk anders even waarin dat programma films terughaalt.
 
Als ik het goed begrijp wilde je je films terughalen na de herinstallatie van windows.

Dan vrees ik met hele grote vrezen dat dit niet meer gaat lukken, als je al met al iets terug krijgt is de kans enorm groot dat de bestanden al dusdanig zijn beschadigd vanwege het overschrijven van de nieuwe data bij de herinstall van je OS.
Kort en helaas maar krachtig, de kans dat je nu een onbeschadigde avi terughaalt is nihil.
 
@ RHPJS: Ja, het zijn gewoon .avi bestanden.

@ Jackaal: Maar ik heb zo wel een paar films terug weten te krijgen, maar dit is ook een vrij kleine percentage.

Maar ik had 3 partities, en had dus C:/, D:/ en E:/, en ik de films op D:/ staan, en daardoor zijn ze niet overschreven, want bestanden die in Mijn documenten enzo stonden kan ik ook niet terug halen, omdat ze overschreven zijn.

Later,
 
Wacht even, je zegt nou dat je bestanden wilt terughalen die je helemaal niet verwijderd hebt?
 
Jawel, ze zijn mee verwijdert, maar omdat ze op een andere partitie stonden, zijn ze niet overschreven. ;)
 
Ik volg je niet meer, je hebt de systeem-partitie geformatteerd en die andere partitie heb je mee-verwijderd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan