itunes 7 opent niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
2
hallo

Van de een op de andere dag kreeg ik itunes niet meer geopend. Als ik itunes wil openen krijg ik een foutenrapport te zien met de melding: "In itunes is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak" En dan kan kiezen om het rapport naar microsoft te verzenden.

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd, maar niks hielp:
-itunes compleet erafgehaald inclusief alle bestanden die ik op de c schijf kon vinden, en daarna opnieuw i tunes geinstalleerd.
-oudere versie gedownload. Itunes 6 werkt dan wel maar ik kan mijn ipod niet aansluiten omdat hier iets van itunes 7 op staat. Dus de verbinding wordt niet gemaakt.
-Alleen quick time player eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd.

Mijn ideen zijn nu op, heeft iemand nog een oplossing, op deze manier heb ik namelijk niks aan mijn i pod.

Alvast bedankt.
Kees.
 
Hoi,

In plaats van verwijderen e.d. was het beter geweest terug te gaan naar een herstel punt, voordat 'van de ene op de andere dag' iTunes ermee ophield.
Vaak doet 'ie het dan gewoon weer.

Maar wellicht kan dat nog ..... proberen maar zou ik zeggen.
 
Hoi,

Bedankt voor je reactie. Hoe moet ik dat doen met zo'n herstelpunt. En kunnen er dan nog andere dingen fout gaan?
 
Hoi,

Bedankt voor je reactie. Hoe moet ik dat doen met zo'n herstelpunt. En kunnen er dan nog andere dingen fout gaan?

Hoe je dat doet, hangt af van je windows-versie, dat werkt namelijk bij XP anders dan bij Vista, dus ......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan