Video de luxe 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesy

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
40
Beste leden Ik heb dit video bewerkingsprogamma gekocht en heb een paar problemen :
1. Er zou een \PDF hulp progamma bijzitten en dat zou ik moeten kunnen vinden onder het startmenu>Progammas>Magix de Lue>Documentatie. Maar ik kan nergens een startprogamma vinden dus ik kan ook niet bij de documentatie komen. Wie kan mij helpen.?
2. Ik heb een film van mijn camcorder gedownload en die staat nu onder opnamen. Als ik echter op de toests "sceneoverzicht'" of "storyboard"druk dan krijg ik alleen maar het begin icoontje van de film te zien en niet alle clips naast elkaar zoals ik dat WEL te zien krijg als ik op de ""tijdslijnmodus" druk.Wie kan mij helpen?
3. Hoe krijg ik een film van de directory "Opnamen" waar hij nu staat naar de directory ""Mijn video's??

Bij voorbaat bedankt voor jullie hulp.
Groet
Kees
 
1. Je kunt de cd dan het beste bekijken via je verkenner en dan het bewuste pdf bestand zoeken, of je start gewoon het programma op, en gaat naar "help". Dan kom je alle antwoorden tegen die je zoekt. Of bekijk de aanwezige demofilmpjes onder dezelfde knop.
2. Dat klopt, alleen als hij in de tijdlijnmodus staat zie je de hele clip. Bij de andere functies zie je alleen het begin, maar de clip zit er wel aan vast hoor. Deze functie is voor het "snelle" monteren. Ik zou altijd voor de tijdlijnmodus gaan als je "echt" wilt monteren.
3. Dat doe je door de "Y" toets in te drukken. Dan krijg je alle directories te zien en kun je eventueel zelf aangeven waar je voortaan je clips wilt opslaan. Nu staat er standaard een map C:Magix en het advies is om dat te wijzigen. Het mooiste zou zijn als je een tweede harddisk in je pc hebt zitten en dan die aanwijzen als "opname schijf". Dit staat ook allemaal beschreven in de Help-functie.

p.s. einde van het jaar staat Magix op zowel de Zoom-experience als de HCC-dagen. Ga daar zeker eens je licht op doen. Of zoek op www.filmpjes.nl naar de Magix voorbeeldvideo''s. Dan moet het lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan