Menu maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Lion93

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
189
Hallo,
Ik zoek een programma waarmee ik (niet al te ingewikkeld) een DVD menu mee kan maken. Het kan niet gewoon met Nero want ik wil meerdere audio sporen en aan en uit te zetten ondertiteling. Alvast bedankt!
 
Is dat mogelijk dan met Nero? Het gaat om een avi die omgezet moet worden. Nero kan dat toch alleen met ingebakken subs en 1 audio spoor?
 
Dat is een heel ander verhaal.

Volgens mij heb je bij een avi ook maar één audiospoor. Ik zet zelf in dit soort gevallen de ondertiteling er eigenlijk altijd vast in.

Helaas zou ik niet weten hoe je wat je wilt moet doen.
 
Klopt, ik eigenlijk ook altijd.
Wat ik dus op dit moment heb is. Een AVI, losse SRT ondertiteling, en een WAV geluidsspoor. Dat wil ik allemaal op een DVD hebben waar je in een menu de ondertiteling aan/uit kunt zetten en een audio spoor kunt kiezen.
 
Ik d8 dat het met ConvertXtoDVD kon.(met het branden)
Maar weet het niet zeker.
 
Jep, dat lukt. Daar ben ik al achter gekomen. Alleen heb ik nu het probleem dat die DVD die ik wil verbeteren niet fatsoenlijk te converteren naar AVI is:confused: Iniedergeval niet met DVDfab. Suggesties om een DVD naar AVI te converteren? Ik weet dat er een hele hoop zijn
 
Het beste progje dat ik ken (natuurlijk niet freeware) is Aimersoft DVD Studio Pack.
Freeware zal je het (bijna) nooit vinden als je een dvd wilt rippen.
 
Het is al gelukt met DVD2AVI maar nu zoek ik een codec waarmee ik hem (bijna) zonder kwaliteitsverlies kan rippen. Ik heb nu de mainconcept DV Codec maar die splits de film in AVI bestanden van 1,93 gb
 
Om te rippen is het het makkelijkst met het progje wat ik je al gegeven had.
Heb ervaring met vele codegs, maar het is onmogelijk om te weten waar je niets van af kent.
Voor mij is het een onbekend progje en kan ik je dus niet verderhelpen.

Sorry

Greetz,

PP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan