Convert van MPEG-2 Transport-stream naar AVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

soepkipp

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
9
Hallo,

Ik wil een MPEG-2 Transport-stream bestand bewerken met Adobe Premiere CS3. Nu kan ik dit bestand niet openen. Ik zou het graag willen omzetten naar een AVI-bestand zo dat ik het bestand wel kan openen in Adobe Premiere. Weet iemand hoe dit moet (met welk programma??) of heeft iemand een oplossing hoe ik dit bestand moet openen in Adobe Premiere CS3?

Alvast bedankt!
 
Bedankt voor je reactie alleen werkt het niet voor mijn bestanden!
 
Nee,. hiervoor moet je VideoReDo hebben, die kan omzetten van transport-stream naar program-stream MPEG. Maar is niet gratis. En op Dreambox-sites ben ik wel eens een gratis tool tegen gekomen, maar die kan ik nu niet meer vinden..
http://www.videoredo.com/en/index.htm
 
converteren

hoi.kun jij dat met avi too mpeg converter doen.

gr,apocan
 
Ben er niet helemaal zeker van, maar je zou SUPER eens kunnen proberen; die kan heel veel.
 
ik zat met t zelfde probleem. en ben super nu aan t downloaden.
kijken of hij t doet... zou wel moeten volgens de uitleg..
iemand de gebruiksaanwijzing in het nederlands?
of korte uitleg :p
 
Ik ben er al een tijdje uit, ik heb het via Pinnacle studio 12 gedaan. Dit programma herkent MPEG2 en kan daarna omgezet worden in AVI zodat je deze in Premiere kan openen :)

Succes!!!
 
eindelijk gelukt... zelfde programma als ik t hierboven over had... gekregen ( veilige versie zonder rommel die er niet in hoort ) van kennis/familie die veel kennis van heeft....
nu nog uitzoeken hoe ik t formaat t zelfde houd.. als ik niks doe wordt t kleiner... zo ook als ik aangeef dat het het zelfde ofwel groot moet blijven. iemand idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan