Hoe zet ik muziekbestanden om naar andere mediaplayer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

toetie

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
5
Hoi allemaal,

Hoe zet ik bestanden die ik alleen kan afspelen met mediaplayer om naar een andere media player zoals music manager?
Downloads via Limewire kan ik alleen met windows mediaplayer afspelen.
Downloads van Bedrockplace worden opgeslagen in Music manager en kan ik alleen hierin afspelen.
Muziekbestanden van limewire kan ik wel opslaan in music manager maar blijven mediaplayer bestanden, kan deze vervolgens niet naar MP3 kopieëren, alleen de bestanden van Music manager.

Wie kan mij helpen
Thanx Toetie
 
niet zeker, maar kun je ze niet gewoon importeren vanuit de map waar ze opgeslagen zijn? en zo niet mischien gewoon kopiëren? niet zeker want ik ben niet bekend met music manager, wel een beetje met limewire.

mvg,

h 3 n k
 
Hm, musicmanager volledig verwijderen, pc herstarten, musicmanager opnieuw installeren en dan tijdens de installatie aangeven dat ook MP3 muziek standaard door Musicmanager word afgespeeld.

Dat zou het moeten doen.

EDIT: De gedownloade bestanden hoef je niet om te zetten, het zijn immers MP3tjes.
 
Laatst bewerkt:
Als je Music Manager verwijderd, zouden de MP3's daarin ook wel eens weg kunnen zijn..
Als ik naar de site van dat programma kijk, kun je daarin de mp3's gewoon verplaatsen en evt. omzetten. En anders is er altijd een map op je PC die Music manager gebruikt om alle muziek in te zetten. Die kun je via de verkenner bereiken. Misschien is dat 'Mijn documenten\Music manager'.. of anders 'Program Files\Music Manager'. Als je via de verkenner werkt, kan het zijn dat je het Music Manager-programma eerst moet sluiten, voor je muziek gaat verplaatsen.
 
Hm, musicmanager volledig verwijderen, pc herstarten, musicmanager opnieuw installeren en dan tijdens de installatie aangeven dat ook MP3 muziek standaard door Musicmanager word afgespeeld.

Dat zou het moeten doen.

EDIT: De gedownloade bestanden hoef je niet om te zetten, het zijn immers MP3tjes.
 
Hoi allemaal,

Hoe zet ik bestanden die ik alleen kan afspelen met mediaplayer om naar een andere media player zoals music manager?
Downloads via Limewire kan ik alleen met windows mediaplayer afspelen.
Downloads van Bedrockplace worden opgeslagen in Music manager en kan ik alleen hierin afspelen.
Muziekbestanden van limewire kan ik wel opslaan in music manager maar blijven mediaplayer bestanden, kan deze vervolgens niet naar MP3 kopieëren, alleen de bestanden van Music manager.

Wie kan mij helpen
Thanx Toetie
 
omzetten van youtube naar MP


Bij mij doet zich het omgekeerde voor. Mijn Youtube-filmpjes zijn door mij onbekende oorzaak allemaal Mediaplayer geworden. Hiervan duurt evt verderzenden erg lang en dus ongeschikt om per e-mail mee te sturen.

Mijn vraag is het tegenovergestelde. Hoe zet ik weer terug!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan