i pod touch

Status
Niet open voor verdere reacties.

assaulter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Berichten
4
ik heb overlaats besloten om een ipod touch (32gb) over te laten komen van Amerika, goedkoper enal :)

zijn er bepaalde dingen om rekening mee te houden?

zoals:
de wifi blijft die werken of werkt het met abonnement?
hoe zit het met de garantie?
draadloos internet kan gewoon nog ingesteld worden?
of nog enkele dingen die ik nu niet kan bedenken..
 
Wifi is gewoon een instelling op het toestel.

Zolang jij toegang tot een draadloos netwerk hebt kun je daar gebruik van maken.
Geen netwerk, geen internet.

Garantie is een ander verhaal, wanneer je mazzel hebt kun je hem ter reparatie hier inleveren bij een Apple Store. Ik denk niet dat je hem dan onder garantie kunt laten maken mocht er wat mis mee zijn.

Aangezien je hem in de US hebt gekocht zal hij wel onder een andere garantie vallen.
 
denk ook aan de inkoop kosten die je eventueel nog bij de grens kunt krijgen... ik ben even de naam ervoor kwijt (invoer rechten, ofzo)
 
Als het goed is heb je wereldwijde garantie voor een jaar, assaulter! Maar het had wat handiger geweest om hem uit Europa te halen. De meeste mensen vergeten dat de prijs in de US store zonder B.T.W. is.
Plus de invoerrechten. Dan ben je al vaak niet veel goedkoper uit.

LaPasta
 
invoer rechten is geen probleem, mijn nonkel brengt die gewoon mee, dus dat is geen echt probleem dan.

als je Wereldwijd 1 jaar garantie hebt is dit wel goed

en met btw zal hij nog minder kosten, in euro omgezet (zonder btw dan) is het 320€ terwijl hij in belgie met btw 500€ kost..
 
Hier kost hij €459,- om precies te zijn. In Amerika $499,- (€323,-) plus tax. En dat ligt er aan waar je oom hem gaat kopen. Maar je hebt gelijk, het is goedkoper. Misschien kan je hier nog een Applecare garantie aan plakken. En straks niet kwaad worden, want over enkele weken verwachten we een nieuwe lichting van de iPod.
Succes, LaPasta
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan