Muziek opnemen zonder micro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Berichten
1.627
Hallo, ik heb een liedje gevondne op internet (flash player) en nu wil ik dat ook hebben.
Is het mogenlijk om alle muziek dat uit je luidpsreker komt dat op te nemen maar dan zonder micro) dus gewoon dat dat probgramma al dat geluid opneemt dat uit de output van de geluidskaart komt?
 
Je kan ook een kabel in de koptelefoonaansluiting doen en die in de microfooningang doen, heel simpel trucje. Heb je geen kabel beschikbaar, dan kan je de film downloaden en er een mp3 van maken met deze site: www.mediaconverter.org (Wel traag op het moment volgens mij)
 
als je een creative geluids kaart gebruikt kan je het zo al op nemen in wave formaat.
je heb dan de softwaren die er bij zit nodig het heet wave studio.
deze stel je dan in dat het what you hear op neem dus alles wat geluid geeft woord dan,
op genomen.
 
Er is een gratis programmaatje hier te downloaden, die opmeent wat je door je speakers hoort.
 
HAllo iedereen ik heb het gevonden.

Ik ehb de eerste reacties geprobeert. Ik ehb het geluid dat uit de speakeers komt door men versterker laten gaan en die versterker op REC gezet en dan een outputkabel naar men micro input en zo is het gelukt.

Toch iedereen bedankt vooor de snelle reacties
 
Zet je vraag dan ook even op opgelost, hieronder; zo help je ook andere gebruikers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan