AVI document

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsie

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Berichten
25
Hallo allemaal,

Ik heb een Diavoorstelling in Avi formaat gemaakt.
Steeds als ik hem in een DVD-Speler zet geeft hij onbekende gegevens of onbekende cd.
Ik zet het altijd op een CD-RW.
Ik heb alles gedaan wat ik me kan bedenken maar ik weet geen raad meer.
Als jij het antwoord weet op mijn vraag, Zou ik hem heel graag willen ontvangen.

Alvast heel erg bedankt allemaal

Gr, Thijs
 
Laatst bewerkt:
Als ik het CDtje met de Diavoorstelling in me computer doe speelt hij hem gewoon of met nero of met windows media player

Gr. Thijs
 
Heb je de mogelijkheid in gedachten genomen dat je standalone DVD speler mogelijk geen RW kan afspelen?
 
Ik heb het op 3 verschillende DVD-Spelers geprobeerd geen een werkte.
Zou ik het dan op een R moeten proberen?
 
Tja, als het op een PC DVD speler goed werkt, zou dat idd. de meest voor de hand liggende oorzaak zijn.
 
oke:)

Alvast bedankt ik ga het metteen proberen. Maakt het dan nog uit als het een CD of DVD+R is?

Gr.Thijs
 
Nee. Houdt wel in het achterhoofd dat .avi een formaat is dat lang niet alle (oude) DVD stand alonespelers af kunnen spelen.
 
Oke.
Bedankt voor het snelle reageren:)
Echt top:thumb:

Gr. Thijs
 
Dan heb ik nog een klein vraagje wat is dan het beste. VCD, SVCD of DVD?

Gr .Thijs
 
En ik krijg nu als ik het op een DVD+R wil zetten krijg ik een foutmelding dat ik geen bestanden erna toe kan kopieren omdat het alleen-lezen bestanden zijn
 
Een avi bestand kun je gewoon als DATA naar CD / DVD branden.
 
Een DVD is beter, die laat een iets hogere resolutie toe.
Als de DVD+/-R met daarop de avi niet afspeelt, kun je van de AVI nog DVD-bestanden maken, De kans dat de DVD-speler die pakt is veel groter.
'Alleen lezen' kun je veranderen in de eigenschappen (R.muis op bestand, onderaan), klik daarna op toepassen. Hiervoor moet je wel administrator-rechten hebben. Zie bijlage.
 

Bijlagen

  • naamloosp.GIF
    naamloosp.GIF
    18,1 KB · Weergaven: 19
Ik zou vcd nemen, waarom iets duurder (dvd) nemen als je het ook goedkoper kan stellen met een cd. Een VCD raad ik aan omdat SVCD niet alle dvdspelers aankunnen.
 
Een avi bestand kun je gewoon als DATA naar CD / DVD branden.

Ja kan inderdaad, maar dat is zijn probleem! het is geen DivX avi en kan dus door geen enkel dvdspeler worden afgespeeld. Enkel op je pc.
Daarom brandt je het beste een dvd, vcd of svcd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan