Pinnacle 12 brand geen dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nukem

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
29
Hallo,

Ik heb vabaf mijn video camera de beelden overgezet naar Pinnacle 12 en hier via het storyboard titels bijgemaakt.
Ik wil het geheel nu op een DVD branden.
Zodra ik kies voor Film maken en dan Schijf, Schijftype DVD, kwaliteit 'automatische kwaliteit' en dan op de knop Schijf maken klik komt er even later in rood in het schermpje eronder de tekst: f:\dvd curacao 2008/render/curacao 2008.
Daaronder de regel: c1890365\dvd\studiosequence/temp.

Vervolgens word en helemaal niets gebrand???

HELP.
 
Laatst bewerkt:
Gaat het programma dan niet rekenen en na verloop van tijd pas de DVD branden?
 
Sorry dan zou ik het ook niet weten :(. Hopelijk weet iemand anders hier iets van.
 
Sorry dan zou ik het ook niet weten :(. Hopelijk weet iemand anders hier iets van.

Bedankt voor je reaktie Bufnukkel, probleem is inmiddels opgelost. Een titel aan het begin die niet meer in de juiste map stond blokkeerde de zaak.
Titek verwijderd uit de scene die op het storyboard stond en deze titel opnieuw aangemaakt en toegevoegd. Probleem opgelost.
Groeten
Nukem.
 
Bedankt voor je reaktie Bufnukkel, probleem is inmiddels opgelost. Een titel aan het begin die niet meer in de juiste map stond blokkeerde de zaak.
Titek verwijderd uit de scene die op het storyboard stond en deze titel opnieuw aangemaakt en toegevoegd. Probleem opgelost.
Groeten
Nukem.

Goed om te lezen dat het probleem nu is opgelost! :thumb:
Zou je rechtsonder in beeld op "Vraag is opgelost" willen klikken? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan