windows start steeds opnieuw bij het uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk "crasht" windows bij het aflsuiten, en voert dan automatisch een herstart uit. Dit kan je uitschakelen door bij de systeemeigenschappen (rechtermuis op Deze Computer, dan eigenschappen) op het tabblad "geadvanceerd" de opstart- en herstartinstellingen te openen. Hier vervolgens bij systeemfouten het vinkje weghalen bij "De computer automatisch opnieuw opstarten". Dan geeft je PC daarna in ieder geval een foutmelding i.p.v. automatisch opnieuw op te starten.

Succes, Cotje
 
Waarschijnlijk "crasht" windows bij het aflsuiten, en voert dan automatisch een herstart uit. Dit kan je uitschakelen door bij de systeemeigenschappen (rechtermuis op Deze Computer, dan eigenschappen) op het tabblad "geadvanceerd" de opstart- en herstartinstellingen te openen. Hier vervolgens bij systeemfouten het vinkje weghalen bij "De computer automatisch opnieuw opstarten". Dan geeft je PC daarna in ieder geval een foutmelding i.p.v. automatisch opnieuw op te starten.

Succes, Cotje
 
Mooi; zo'n quote. Moest je er niet nog wat bij typen?
 
sorry

Sorry, ik wilde je een bedankje sturen, maar er was iets fout gelopen.
Maar je antwoord heeft me goed geholpen, je had helemaal gelijk en ik ben er blij mee.
dus bedankt en tot het volgende probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan