Video maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor het geluid op de achtergrond kan je windows movie maker gebruiken (staat op elke versie van windows xp en ik denk ook op vista) vervolgens sla je dat op als wmv (opslaan op schijf) en dan ga je naar youtube en daar upload je het met je favoriete browser.

Je moet er wel een youtube account voor hebben.
 
Ja maar hoe zet ik de foto's achter elkaar in een bestand met de juiste tijd ertussen enzo?
 
Gewoon slepen. Als je hem verandert van story board naar die andere kan je precies de tijd instellen hoelang je er precies tussen wil. Je moet de foto's overigens wel eerst ff importen
 
Wat bedoel je met story board en wat is "die andere"? Sorry, ik ben een echte noob :p En importeren betekent gewoon dat je ze erheen sleept?

Oh en als ik er tekst tussen wil, moet ik dat ook als een afbeelding doen? (Uit Paint oid)
 
Als het goed is heb je onder van de vakje waar je foto's in kan slepen. Dat is het story board. Je kan ook op tijdlijn klikken. Dan kan je de lengte aan geven. Als je tekst wil kan je dat met paint maken, maar dat is veel werk en in windows movie maker kan het waarschijnlijk beter. Wat je moet doen is: Druk op film bewerken, titel of verantwoording maken. En dat was het. Nu zit je in de wizard en dan gewoon de instructies volgens en je betn klaar.
 
Oke ik ben nu bezig en het gaat best wel goed, kunje me nog even vertellen hoe ik voor iedere foto afzonderlijk de tijd in kan stellen dat ie getoond wordt?
 
Bij die tijd balk kan je de foto's heen en weer slepen. Hiermee stel je ook de tijd in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan