Magix Fotos op DVD, geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

uncleben

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2006
Berichten
119
Hallo,
ik heb met een foto camara (Canon) een video-tje gemaakt. Het resultaat is een AVI file met beeld en geluid, ca 10 seconden.
Nu importeer ik deze AVI file in een fotoshow , hetgeen nog goed gaat,.
Bij het afspelen wordt er slechts 1 seconde van de AVI file geluid afgespeeld. Daarna is het stil.
Het video beeld loopt gewoon door.
Graag advies hoe dit op te lossen.

Dank alvast.
 
Hallo,
ik heb met een foto camara (Canon) een video-tje gemaakt. Het resultaat is een AVI file met beeld en geluid, ca 10 seconden.
Nu importeer ik deze AVI file in een fotoshow , hetgeen nog goed gaat,.
Bij het afspelen wordt er slechts 1 seconde van de AVI file geluid afgespeeld. Daarna is het stil.
Het video beeld loopt gewoon door.
Graag advies hoe dit op te lossen.

Dank alvast.

Sinds wanneer kan een avi in een fotoshow? Het is toch een videobestand (heb niet veel ervaring op dit vak...)
 
Lees de handleiding maar eens na: import/expert van veel bestandstypen wordt ondersteund. Bij mij speelt het geluid maar ca 1 sec af, daarna "silence"...
 
Heb je de codecs geactiveerd? De MPEG2 encoder bedoel ik? Ik denk namelijk dat je zoiets "mist" op je systeem. Kijk daar eens naar. Anders lees ik het wel.
 
Ik denk wel dat ik de juiste CODECS heb geinstalleerd, want dezelfde Video file wordt wel afgespeeld in een andere player (bijv. AVG, WINAMP,) dus met video en geluid gedurende de gehel tijd.
In Magix wordt alleen de 1e seconde afgespeeld...
 
Heb je het bestand misschien verplaatst, terwijl de bronbestanden al op de tijdlijn stonden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan