Zweedse ondertitels verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lifestyle699

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
Berichten
38
:confused:Ik heb een Engelstalige film gedownload voorzien van Zweedse ondertitels.

(Dvdrip.xvid) Het avi bestand heb ik met convertXtoDVD geconverteerd. Normaal als ik een opgenomen dvd afspeel op mijn dvd speler, kan ik de ondertitels apart instellen. Nu worden de ondertitels automatisch getoond.

Ik wil deze oorspronkelijke ondertitels verwijderen met eventueel dvd Shrink, maar hier worden ze niet afzonderlijk vermeld.
Kan ik deze alsnog verwijderen of niet?:eek:
(Het betreft een Engelstalige film van Danielle Steel, voorzien van Zweedse ondertiteling).

Mvg
Anne-Marie
 
Waarschijnlijk zijn de ondertitels echt in de film meegebakken en kun je ze niet verwijderen met een stukje software. Enige lijkt me om je beeld vertikaal zo ver uit te rekken dat de ondertitels buiten beeld komen te liggen. Je mist dan wel het onderste gedeelte van de film, dus niet echt lekker kijken. Misschien is het mogelijk een andere versie van de film te bekomen?
 
Eigenlijk was deze film bedoeld als een test.
Als de zweedse ondertitels dan toch niet kunnen verwijderd worden, kan ik beter mijn zoektocht beeindigen.

Er zijn maar weinig originele filmen van deze schrijfster te vinden, engels gesproken zonder ondertitels.

Bedankt voor uw reactie.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan