Game beeld opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Berichten
197
Ik wil graag van een online spel het beeld recorden - met Fraps is een filmpje van 1 minuut al een paar GB dus zoek ik een ander beter programma - liefst gratis of eventueel een trial

Ik wil er ook dan muziek onder zetten, nu dus mijn vragen :

1: Welk video recording programma ?

2: Eventueel een programma voor de muziek als dit apart nodig is

3: En geluid vanaf een film / dvd recorden ?

Yo ik hoor het wel :eek:
 
Laatst bewerkt:
Kijk dat is nog 's een snel antwoord :thumb:

Kan je daarmee ook geluid van een film opnemen want dat wil ik ook als het mogelijk is :cool:
 
Met fraps gaat het ook goed, maar weet niet zeker of de free versie ook geluid opneemt
 
Google game cam !!
Beste dat ik ooit heb gehad, die is gemaakt voorhet game opnemen maar,er staat altyd hun logo op je filimpje,
Veel geluk!!
 
Ze zijn wel lastig hoor ^^. Met hypercam krijg ik een heel blokkerig en piepklein beeld, ik heb geprobeerd die instellingen te veranderen maar lukte nog niet terwijl dat toch heel simpel moet zijn mja.
Die GameCam is bij heel lagg :confused: Ik krijg bij dat programma ook niks te zien als een menu ofz alleen maar een icoon rechtsonder en met home toets record ik dan. Ik zal er na het eten wel langer naar kijken.
 
Ik heb vandaag toch geprobeerd met Fraps maar dan loopt het spel telkens vast en dat terwijl ik toch een sterke pc heb...dus geen Fraps voor mij.
 
Fraps

ik heb de full versie van fraps normaal moet je dan betalen ervoor maar ik heb het gratis kijk op de site katz en vind daar de full versie va fraps.
fraps verbruikt ook veel van je pc als je in game bent
 
Kleine tip :p : Als je een kort filmpje heb gemaakt, kan je het nog openen in Jasc Animation Shop 3. Dan kan je de frames uitsnijden en dan is dat logo weg!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan