3 titels op 1 dvd zetten met convertxtodvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnit

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
Berichten
121
hallo,
Ik heb een trilogy gedownload en wil die op één dvd zetten.
Ik heb convertxtodvd, en het gaat om 3 losse (volgens mij .avi bestanden)
weet iemand hoe je dit met convertxtodvd kan doen?
ik heb nog niks geprobeerd maar wacht eerst even de reacties af voordat ik zomaar iets ga doen..
Alvast heel erg bedankt voor de reacties!:thumb:
mnit
 
Niet moeilijk... gewoon met het "+" teken die drie avi's toevoegen [kan ook met Nero Vision of WinAvi]... vraag is wel hoe de uiteindelijke kwaliteit zal worden..... want die avi's moeten voor een dvd geconverteerd worden naar 720 x 576 pixels.... en een "trilogie" doet denken aan tenminste 3x 1,5 uur film..... dat gaat dan niet echt geweldig worden...... [120 minuten goede kwaliteit past op een standaard dvd]
 
Ik heb met convertxtodvd ooit 3 avi's op 1 dvd gezet. Geen geweldige kwaliteit maar goed genoeg om de film prima te kunnen volgen!
 
Ik heb met convertxtodvd ooit 3 avi's op 1 dvd gezet. Geen geweldige kwaliteit maar goed genoeg om de film prima te kunnen volgen!

Nou hoor je het ook van een ander [hoewel we niet weten hoe lang deze avi's waren]...

Maar de oplossing is natuurlijk een dvd speler die ook avi's [divx] lezen kan.... en dat kunnen ze tegenwoordig bijna allemaal, zelfs die van € 30..... dan hoef je niets te converteren....
 
Nou hoor je het ook van een ander [hoewel we niet weten hoe lang deze avi's waren]...

Maar de oplossing is natuurlijk een dvd speler die ook avi's [divx] lezen kan.... en dat kunnen ze tegenwoordig bijna allemaal, zelfs die van € 30..... dan hoef je niets te converteren....

Sterker nog, duurdere zijn tegenwoordig beveiligd (ofzo) tegen gebrande dvd's. Stop je gebrande dvd's maar eens in een JVC of Harmann&Kardon. Dan heb je veel geluk as tie werkt!
 
Sterker nog, duurdere zijn tegenwoordig beveiligd (ofzo) tegen gebrande dvd's. Stop je gebrande dvd's maar eens in een JVC of Harmann&Kardon. Dan heb je veel geluk as tie werkt!

Jammer... "broodje aap" verhaal.... dan zou je er ook nooit schijfjes uit je videocamera op kunnen afspelen... Mijn JVC vreet alles. Wel is zo dat sommige media [schijfjes] van kromme kwaliteit zijn [ heb net 4 Hema schijven weggegooid] en die weigert ie dan te lezen... ook moet je de schijven "finalizen" na het brandproces anders gaat het ook mis [maar Sony, Philips, TDK schijven lust het ding graag...]
 
Jammer... "broodje aap" verhaal.... dan zou je er ook nooit schijfjes uit je videocamera op kunnen afspelen... Mijn JVC vreet alles. Wel is zo dat sommige media [schijfjes] van kromme kwaliteit zijn [ heb net 4 Hema schijven weggegooid] en die weigert ie dan te lezen... ook moet je de schijven "finalizen" na het brandproces anders gaat het ook mis [maar Sony, Philips, TDK schijven lust het ding graag...]

weer wat geleerd dan, weg met die kruidvat schijfjes!
of niet want wij hebben toch een sharp dvd speler van toen die net uit waren :d
 
Pak bv. een film van 2 uur, die pakt zo'n 4 gb in (als dvd formaat in goede kwaliteit).
Als je dan 3 films op 1 dvd'tje wilt branden dan gaat je kwaliteit dus echt wel down.

Koop gewoon 3 schijfjes, het is niet dat ze zo duur zijn hor, je betaalt voor zo'n honderd maar 50 euro (of iets meer of minder, hangt van de winkel, het merk, de verpakking af) XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan