bestandje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meppuh

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2008
Berichten
33
Hallo, ik heb een vraagje, ik heb dus een bestandje van een spel, open ik het, krijg ik dit!
ik heb dus geen flauw idee wat ik er mee moet :p iemand wel?^^
63242801bj2.jpg
 
dubbelklik op 1 van de bestanden met het winrar icoontje en pak alles uit wat er inzit.

daarna vertel je ons wat je uit hebt gepakt :) gaan we dan weer verder
 
Misschien is het handig voor toekomstige downloads dat je je eerst eens verdiept in wát je download?

Typ in Google : RAR en lees eerst eens wat een RAR file is.
 
zo diep zit me hoofd nou ook niet tusse me bille :p ik weet wel hoe je iets un rar'd enzo maar ik weet niet egt wat je met al die files samen moet, ik ben 1 bestandje gewent niet zoveel tegelijk die 1 geheel moeten vormen

excuses als ik mijn vraag fout formuleerde
 
Laatst bewerkt:
het is dus gewoon opgesplits, gewoon bijv. het eerste RAR bestand ´hier uitpakken´ of in een map uitpakken, en je krijgt wat je gedownload hebt.
 
Gewoon doen wat ik zei. Met die Non Rar bestanden hoef je niks te doen. Als alles is uitgepakt kun je alle RAR en non RAR bestanden verwijderen.
 
en wat moet ik dan met die non-rar bestande?
De non rar bestanden zijn ook gewoon rar bestanden alleen zijn die binnen windows niet aan winrar gekoppeld.
Zodra je gaat uitpakken snapt winrar het wel en zal ze gewoon meenemen
 
Er zit vaak wat extra bestandjes bij (non-rar) die zijn ervoor om te kunnen controleren en repareren van de rar files. Normaal luidt de tekst naam.01 naam.02 etc.
Maar hij geeft niet de .01 en .02 etc weer. Dat is typisch windows vista. Kan je wel veranderen zodat je dat wel ziet hoor, windows verkenner, alt en dan mapopties...
Maar in principe open je de bovenste en dan krijg je de inhoudt van alle rar bestandjes bij elkaar. Die zijn gelinkt, dus je hebt ze allemaal nodig om uit te pakken.
 
Maar hij geeft niet de .01 en .02 etc weer. Dat is typisch windows vista.

Dat is niet typisch Windows Vista maar standaard gedrag van Windows NT. Bekende bestandstypen worden verborgen. Als .01, .02 (etc) nog niet bekend zijn (én dus nog niet gekoppeld aan Winrar) dan zullen ze wel weergegeven worden.

Het maakt trouwens ook niet uit welk bestand je opent met Winrar. Winraar 'weet' dat dit een serie is en zal automatisch de omliggende segmenten erbij zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan