comfy easy pc werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tarakuiper

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2008
Berichten
18
hallo

ik heb voor mijn zoontje een comfy easy pc gekocht,

nadat ik alles geinstallerd heb, ( het toetsenbord en de 6 spellen) heb ik de pc op nieuw opgestart en wilde ik de spellen uit proberen,
nu doen 3 spellen het wel en 3 spellen het niet.

Ik krijg steeds fout meldingen over de msvcr80.dll. dat deze niet gevonden kan worden en of hij wel geinstaleerd is.
ik heb hem opnieuw gedownload en geprobeerd om in System32 te zetten maar dan kreeg ik weer de melding dat de toegang geweigerd werd.

ik heb toen even de administrator van de laptop uitgezet, waardoor ik hem er wel in kon plaatsen maar nu krijg ik deze melding als ik het spel opstart:

Runtime error!!

Program: C:\ProgramFiles\Comfy ware\eerste stapjes\CFirst.exe

R6034
An application has made an attempt to load the C runtime library incorrectly. Please contact the application's support team fot more information.

ik heb windows update al toegevoegd en de nieuwste frameworks 3.5 erop gezet.
ik heb dit probleem trouwens alleen op mijn laptop (vista Ultimate) en niet op mijn pc (XP). op mijn pc werkt hij wel gewoon.


Weet iemand wat ik hier nu mee moet?
moet ik dat bestandje weer verwijderen?

groetjes tara
 
Laatst bewerkt:
sorry ik heb even gekeken en ik heb de nieuwste versie 3.5 al gedownload, (ik dacht dat het 3.2 was...:eek:

ik heb het gelijk even veranderd in mijn vraag
 
Laatst bewerkt:
ik heb contact gehad met mensen van comfy land.
ik kreeg van hun een site door waar ik updates kon downloaden en ook de melding dat ik Nero8 moeste verwijderen omdat dat die niet samen gingen.

dat heb ik dus gedaan en nu werken de spellen wel goed.


groetjes tara
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan