Portforwarding Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ind0star

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
3
Beste allemaal,


Ik heb sinds gisteren een Asus laptop aangeschaft.

Ik heb op dit moment alleen problemen met portforwarding van de Orange livebox en de draadloze wifi router van sitecom.

Om diverse redenen geeft hij bij Azureus Vuze de melding dat er een NATfout is. en ik om deze omstandigheden niet met mijn volledige internet snelheid kan downloaden.

Heeft iemand hier ervaring mee? En kan iemand mij eventueel helpen om de ultieme snelheid uit mijn adsl lijn te halen?

Alvast bedankt,
Ind0star
 
Een vergelijkbaar probleem staat hier van livebox met een Belkin router erachter.

Alternatief kun je de 2de router (=sitecom draadloze router) puur als accespoint laten fungeren. Kijk hier hoe je dat kunt doen, waarbij je Zyxel vervangt door Livebox en WRT150N vervangt door Sitecom router.

Succes,

Tijs.
 
Beste tijs

Ik heb zonet de stappen gevolgd maar nou geeft azureus bij testports een foutmelding;

83035015wm4.jpg


ik heb zoals daar stond gedaan, de poorten geforward;

[smallIMG]http://img152.imageshack.us/img152/4521/81578717sq7.jpg[/smallIMG]

87000191ew1.jpg

Mijn ip is volgens opdrachtprompt 192.168.0.102
hij komt alleen bij azureus nog steeds met een natfout melding, het alternatief is voor mij geen oplossing. Doe ik iets verkeerds hier bovenstaand?

m.v.g.
ind0star
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie in je eerste plaatje port-redirection op de livebox, dat is niet hetzelfde als portforwarding. Als je daar dus aanpassingen hebt gepleegd, maak die dan ongedaan.

Zie in de eerste link van mijn vorige posting hoe portforwarding er op een livebox hoort uit te zien (='oranje' plaatje van de starter van de discussie).

Meldt ons ook welk ip-adres de wifi router heeft op zijn Internet poort (=WAN poort). Dat is namelijk waar de livebox naar moet forwarden.

Tijs.
 
Misschien kan ik je helpen, maar dan heb ik de (uitgebreide) gebruikershandleiding van de Orange Livebox nodig, en die kan ik zo snel niet vinden op Internet.

Dus als jij of iemand anders me kan vertellen waar ik die handleiding kan downloaden?

Tijs.
 
ind0star,

Ik heb je plaatjes even verkleint en klikbaar gemaakt.
Mocht je in de toekomst nogmaals plaatjes van dergelijke grootte willen plaatsen, maak dan gebruik van deze code:

[smallimg]urlnaarjeplaatje[/smallimg]

Daardoor zal de forumlayout normaal blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan