Windows Media ....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Bij mijn "Program files" staan de volgende mappen: Windows Media Connect - Windows Media Lite en Windows Media Player.

Moeten die drie mappen blijven staan, m.a.w. hebben die mappen elkaar nodig om te kunnen werken of mogen de eerste 2 worden verwijderd? Ik wil alleen de Player overhouden. En Zo ja, hoe gebeurt het verwijderen het best?
 
Bij mijn "Program files" staan de volgende mappen: Windows Media Connect - Windows Media Lite en Windows Media Player.

Moeten die drie mappen blijven staan, m.a.w. hebben die mappen elkaar nodig om te kunnen werken of mogen de eerste 2 worden verwijderd? Ik wil alleen de Player overhouden. En Zo ja, hoe gebeurt het verwijderen het best?

Met behulp van Windows Media Connect is het mogelijk om afbeeldingen, muziek en video te streamen naar een digitale mediaontvanger die aangesloten is op het thuisnetwerk.(niet verwijderen)
Windows Media Lite kan Windows Media bestanden afspelen zonder Windows Media Player van Microsoft te hoeven installeren.Deze zul je eens geinstalleerd hebben.(kan eventueel verwijderd worden, maar kan nog wel eens makkelijk zijn)

Grtz.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de vlugge reactie. Ik zie dat ieder programma zijn nut heeft (kan hebben). Ik laat dus best alles staan, je weet maar nooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan